Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد یاری با بیان این مطلب که هر گونه مذاکره مجدد با آمریکا، حماقت محض است، گفت: ملت ایران، هر گونه مذاکره با کسانی که در ترور قهرمان ملی سهیم بودند را نمی پذیرد. بنابراین کسانی که دم از مذاکره می زنند از ملت ایران و محور مقاومت خجالت بکشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد یاری از کارشناسان مسائل سیاسی در گفتگو با دیارآفتاب؛ مذاکره با آمریکا به بهانه تبادل زندانیان در ایران و آمریکا را حرکات سهل انگارانه و ساده اندیشانه دانست و گفت: متاسفانه ولع خاصی از سوی جریان لیبرال داخلی کشور با آمریکا وجود دارد که حتی مذاکره با یک آشپز غرب یا فرماندار سابق دسته چندم آمریکایی را برای خود افتخار می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاری اظهار کرد: این حرکات سهل انگارانه ناشی از ضعف فرهنگی و روحیه خود کمتر بینی است که در بین جریان لیبرالی وجود دارد؛ آنها همواره به دنبال بزک کردن غرب و توجیه آنها هستند و در شرایط فعلی به بهانه تبادل زندانی‌ها، فضای مذاکره را مجدداً فعال کرده‌اند.

وی با تأکید بر این مطلب که مذاکره با کسانی که عامل جنایت و ترور سردار سلیمانی هستند، خیانت به ملت و آرمان‌ها است، افزود: در شرایط فعلی که آمریکا با بحران‌های درهم پیچیده مواجه است هم در بحث فروپاشی تفکر لیبرالی و ایده حکمرانی مطلوب لیبرالی و هم انجام اقدامات وحشیانه که هویت و حیثیت لیبرال دمکراسی را دچار فروپاشی کرده است.

قیام مردمی در آمریکا پایه های اقتدار و قدرت این کشور را متزلزل کرده است

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان این مطلب که قیام مردمی در آمریکا پایه های اقتدار و قدرت این کشور را متزلزل کرده است، ادامه داد: در چنین شرایطی که غرب در حال تزلزل است، اما ایران اسلامی در اوج اقتدار در مسائل مختلف مدیریت کرونا، پرتاب ماهواره نور، اعزام کشتی‌های نفت کش و... است مذاکره معنایی ندارد.

یاری یادآور شد: در چنین شرایطی جریانات غربگرا به دنبال انجام مذاکره هستند که هیچ عقل سلیمی هم آن را تائید نمی کند. چراکه دشمن عهدشکنی خود را بارها اثبات عملی کرده که آخرین بار آن مسئله برجام است.

وی اضافه کرد: افرادی که دم از مذاکره می زنند مگر عهدشکنی طرف مقابل و صحبت‌های خودشان مبنی بر «دیوانه بودن کسی که با آمریکا مذاکره کند» را فراموش کرده اند. غرب پرستی، سازش، عدم اعتقاد به حرکت بزرگ انقلاب، امام(ره) و امدادهای غیبی سبب شده تنها به منافع نامشروع خود می‌اندیشند و به فکر خدمت به دشمن باشند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: برخی‌ها به دنبال این هستند که شکست بزرگ در مسئله برجام را با باج دادن جدید رفع و روزنه های دیگری را ایجاد کنند.

یاری با بیان این مطلب که هر گونه مذاکره مجدد، حماقت محض است، گفت: ملت ایران، هر گونه مذاکره با کسانی که در ترور قهرمان ملی سهیم بودند را نمی پذیرد. بنابراین کسانی که دم از مذاکره می زنند از ملت ایران و محور مقاومت خجالت بکشند.

وی ادامه داد: هرگونه مذاکره مجدد تنها در چارچوب بی هویتی و پیگیری اهداف انتخاباتی تعریف می شود.

آمریکا به دنبال متوقف کردن استراتژی مقاومت فعال در ایران و جهان است

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: در شرایط فعلی جمهوری اسلامی ایران در محور مقاومت در منطقه دستاوردهای عظیمی را پیدا کرده لذا آمریکا به دنبال متوقف کردن استراتژی مقاومت فعال در ایران و جهان است؛ نمونه ای از دستاوردهای عظیم در سایه مقاومت در اعزام کشتی های نفت کش به ونزوئلا مشاهده شد.

یاری اجبار ایران به مذاکره مجدد را در جهت تحقق هدف براندازی ایران دانست و اضافه کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی، جریان مقاومت به دنبال اجرایی کردن گزینه اخراج آمریکا از منطقه است. دولت آمریکا با دادن پیشنهاد مذاکره به دنبال انفعال این گزینه است تا این تصمیم تاریخ ساز جبهه مقاومت را متوقف کند.

وی با بیان این مطلب که عملیات ضدآمریکایی در منطقه شروع شده و ادامه هم پیدا خواهد کرد، خاطر نشان کرد: آمریکا درصدد سست کردن مسئله انتقام خون سردار سلیمانی است. دادن پیشنهاد مذاکره به نوعی ایجاد توقف در اقدام جریان مقاومت و متولیان انتقام خون سردار سلیمانی است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: گونه مذاکره سردار سلیمانی مذاکره مجدد مسائل سیاسی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش صادرات نفت ایران در سال میلادی گذشته، گفت: سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی و همچنین فروش نفت به پالایشگاه‌های کوچک از جمله استراتژی‌های مهم دولت سیزدهم برای رشد صادرات نفت خام بود.

گروه نفت و انرژی بازارنیوز-سعید ترکاشوند؛ «جعفر قادری» عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون رشد اقتصادی ۵.۴ درصدی ایران در سال میلادی گذشته اظهار کرد: دو حامل انرژی نفت و گاز سهم زیادی در تحقق این دستاورد مهم داشته‌اند. در حال حاضر علی‌رغم تحریم‌ها، دولت سیزدهم در زمینه تولید و صادرات نفت و گاز هیچ محدودیتی ندارد؛ در حقیقت این دولت توانسته تحریم‌ها را خنثی کند.


این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اقتدار نظامی ایران در عملیات وعده صادق، گفت: این موضوع یک اتفاق بسیار مهم بود که توانست به ما در صادرات بیشتر و در عین حال آسان‌تر نفت کمک کند. بعد از آن عملیات، حرکت نفت‌کش‌های ایرانی در آب‌های آزاد و در نهایت فروش نفت ایران بهتر شد.


وی افزود:تحقق رشد اقتصادی در طول سه الی چهار سال آینده شرایطی را برای ما مهیا خواهد کرد که بتوانیم عقب‌ماندگی‌های دهه ۹۰ را به سرعت جبران کنیم.


قادری با اشاره به سیاست دولت سیزدهم مبنی بر سهامداری در فراسرزمینی گفت: این تصمیم از جمله سیاست‌های درستی بود که وزارت نفت به اجرا گذاشت. این استراتژی به ایران اجازه می‌دهد که با بازارسازی برای فروش نفت خام، بازار مطمئنی را در این زمینه برای خود مهیا سازد.


این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطر نشان کرد: تبدیل نفت خام به فرآورده برای اقتصاد کشور مزیت‌های فراوانی دارد، زیرا این قبیل محصولات از ویژگی صادرات آسان و همچنین تحریم پذیری کمتری برخوردار هستند. در شرایط تحریمی سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی در ازای عرضه نفت و صدور خدمات فنی و مهندسی یک ایده بسیار خوبی است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: فروش نفت به پالایشگاه‌های کوچک هم ایده مثبت دیگری است که توسط وزارت نفت پیگیری شد. این واحد‌های کوچک نسبت به پالایشگاه‌های بزرگ‌تر کمتر در معرض تحریم‌ها قرار دارند؛ لذا، استفاده از این فرصت می‌تواند نقش موثری در صادرات نفت ایران داشته باشد، سیاست که امروز باعث رکوردشکنی دولت سیزدهم در صادرات نفت خام شده است.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: نفت ، گاز ، نفت خام ، پالایشگاه ، پالایشگاه فرا سرزمینی ، وزارت نفت ، افزایش صادرات نفت ، پالایشگاه های کوچک ، جعفر قادری لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9n

دیگر خبرها

  • با دیپلماسی فعال منطقه‌ای ایران خط لوله صلح با وجود کارشکنی آمریکا در حال ساخته شدن است
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی!
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت