Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی ،منوچهر توسطی (رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع،معادن و کشاورزی استان  مرکزی ) روز یکشنبه در جمع اصحاب رسانه گفت: تبدیل شورای گفت‌گوی دولت و بخش خصوصی از جنبه فردی به صنفی، تعامل هر چه بیشتر اتاق با حاکمیت، برگزاری منظم ماهیانه یک نشست شورا با استاندار و تقویت تیم کارشناسی شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی از دیگر شاخص‌های انتخاب شورای برتر کشور است
وی افزود :شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی پارسال با برگزاری ۱۰ نشست و ۹۸ مصوبه رتبه ۸۱ و نیم از ۱۰۰ امتیاز را از آن خود کرد و در کنار استان‌های خوزستان و خراسان رضوی رتبه شایسته کشور را به‌دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی گفت: مرکز پژوهش‌های این اتاق با هدف تقویت ارتباط با دانشگاه و حمایت همه جانبه از مقالات اقتصادی راه‌اندازی شده و اقدامات موثری نیز انجام داده است.
توسطی بیان کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا رایزنی‌ها برای تقویت قوای واحدهای تولید صادرکننده استان مرکزی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی ادامه دارد و تشکیل یک کمیته مشترک همکاری این استان با سوریه و مرکز کشورهای اورآسیا از مهمترین برنامه‌های این اتاق در سال جاری است.
وی گفت: مرکز داوری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی نیز به عنوان مرکز ارجاع اختلافات فعالان اقتصادی تقویت شده و با برخورداری از کارشناسان زبده و کارآزموده در راستای تسهیل امور این قشر گام برمی‌دارد.
توسطی اظهار داشت: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در سال ۹۶ چهار نشست با ۵۵ مصوبه داشت در صورتی که در سال ۹۷ نشست‌های این شورای به ۱۰ مورد با ۱۰۳ مصوبه و در سال ۹۸ نیز به ۱۰ نشست و ۹۸ مصوبه رسید و رتبه استان از ۲۳ در سال ۹۷ به رتبه پنجم در سال ۹۷ و رتبه شایسته در سال ۹۸ بهبود یافت.
وی گفت: ۳۸ پیشنهاد اصلاح یا حذف قانون یا آیین نامه، ۵۸ مصوبه استانی، ۴۰ مصوبه ملی، ۱۰ نشست اصلی و ۶۴ نشست کارشناسی بخشی از عملکرد شورای گفت‌گوی دولت و بخش خصوصی در سال ۹۸ است که با تدوین برنامه‌های مدون این مهم در سال جاری رشد چشمگیری خواهد داشت. 
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان مرکزی گفت: پایش ملی محیط کسب و کار ایران با تمرکز استان مرکزی، بررسی جایگاه ایران در جهان به لحاظ سرانه تولید ناخالص داخلی، وضعیت امنیت سرمایه‌گذاری ایران با تمرکز بر استان مرکزی و بررسی بند الف ماده یک لایحه اصلح قانون پولی و بانکی کشور بخشی از عملکرد شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در سال گذشته است.

46

کد خبر 1397030

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی معادن و کشاورزی استان مرکزی گوی دولت و بخش خصوصی اتاق بازرگانی شورای گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون فنی عمرانی شهردار تهران امروز  سه شنبه ۱۱ اردیبهشت درباره طرح‌های امتداد یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ، امروز در دویست سی و دومین جلسه شورا، خرانه دار شورای اسلامی شهر تهران درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲، گزارش خواهد داد و در ادامه از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران رونمایی خواهد شد.

علیرضا نادعلی افزود: نطق پیش از دستور ناصر امانی عضو شورای شهر تهران درباره محله جوادیه در منطقه ۱۶ شهرداری تهران هم قرائت خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و یک فوریت طرح اصلاحیه ماده ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده خدمات آب و فاضلاب در دستور کار جلسه امروز شورای شهر قرار دارد.

علیرضا نادعلی افزود: لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و همچنین لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هم در نشست شورا بررسی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌های اصفهان درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌ها درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • بخش خصوصی به افزایش همکاری کشورهای آسیا کمک می‌کند
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور