Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@12:14:50 GMT

دستور ویژه رئیسی برای پیگیری استرداد مفسدان فراری

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۶۶۳۴

دستور ویژه رئیسی برای پیگیری استرداد مفسدان فراری

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله رئیسی در جلسه امروز شورای عالی قضائی در دستوری به دادستان کل کشور و معاون بین‌الملل قوه‌قضائیه برای پیگیری مجدانه بازگرداندن مفسدین فراری به کشور اظهار کرد: کسانی که در معرض اتهام هستند خود را تسلیم عدالت کنند و بدانند که گریزی از چنگ عدالت نخواهند داشت.

وی ادامه داد: چرا برخی کشور‌های غربی پناهگاه مجرمین و مفسدین شده‌اند؟! یکی از مصادیق بی‌عدالتی و ظلم‌های بزرگ به بشریت، پناه دادن به مفسدین اقتصادی و پول‌های حرام آن‌ها توسط برخی از کشور‌های مدعی مبارزه با فساد سازمان یافته و پولشویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی در واکنش به گزارش دادستان کل کشور درخصوص خبر سرقت اطلاعات کاربران یکی از اپراتور‌های تلفن همراه گفت: «دارندگان» اطلاعات کاربران در فضای مجازی نسبت به تامین امنیت و صیانت از اطلاعات مردم و حفظ حریم خصوصی آن‌ها مسئول هستند. صیانت از حریم خصوصی مردم درفضای مجازی به عنوان یک حق عامه توسط دادستان کل کشور پیگیری شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: دادستان کل رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک

دادستان عمومی و انقلاب فردیس به شهرداری این شهر دستور داد سریعا نسبت به ساماندهی و حل مشکلات یک پارک که موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده ورود کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین ناصرخاکی با اعلام خبر صدور دستور به شهرداری فردیس برای ساماندهی «پارک تندرستی» در این حوزه قضایی گفت: یکی از مشکلات این شهرستان، علی رغم تراکم بالای جمعیت، کمبود فضاهای سبز است و همین موضوع موجبات محرومیت و عدم دسترسی همه شهروندان به این فضاها شده است.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با اعلام اینکه یکی از پارک‌های مهم این شهرستان، «پارک تندرستی» است تصریح کرد: با توجه به شرایط گفته شده و وقوع برخی بزه‌ به علت حضور اراذل و توزیع مواد مخدر، و همچنین آسیب به چندین کودک در جریان حمله سگ‌ها، به شهرداری فردیس دستور ساماندهی فوری این پارک داده شد.

وی افزود: بر این اساس شهرداری فردیس مکلف شده است ضمن محصور کردن این پارک، با استقرار نگهبان در خصوص ورود و خروج شهروندان، کنترل‌های لازم را داشته باشد تا امکان استفاده از فضاهای سبز برای همه شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند