Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از مهلت ثبت‌نام سومین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۳۹۹ تا ۲۵ خرداد خبر داد. فاطمه زرین‌‎آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به ثبت نام سومین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۳۹۹ بیان کرد: کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در این دوره از آزمون ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در آگهی، در صورت داشتن شرایط  باید تا روز یکشنبه ۲۵ خردادماه ۹۹ با مراجعه به سازمان سنجش به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش با بیان اینکه آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران روز جمعه هفتم شهریورماه منحضرا در شهر تهران برگزار خواهد شد، ادامه داد: کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه چهارم شهریورماه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، آزمون شامل یکصد امتیاز بوده که سئوالات تستی قانون مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده ۶۰ امتیاز، حسابداری مالیاتی و حسابرسی مالیاتی ۱۵ امتیاز، حسابداری و حسابرسی ۱۰ امتیاز، قوانین تجارت، مدنی، محاسبات عمومی و بودجه ۱۵ امتیاز است همچنین هر پاسخ درست یک نمره مثبت و هر پاسخ نادرست یک سوم نمره منفی خواهد داشت.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان سنجش آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران سازمان سنجش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با ترمیم معدل داوطلبان کنکور، گفت: این موضوع جزو اختیارات آموزش و پرورش است و ما به این ارگان کمک می‌کنیم. 

وی افزود: از ابتدای هفته سازمان سنجش سامانه الکترونیکی را باز کرده و وزارت آموزش و پرورش هم از روز گذشته این درگاه را باز کرده تا داوطلبان را تایید و برای ثبت‌نام به سمت آموزش و پرورش هدایت کنیم. 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان برای ترمیم معدل یکبار بیشتر فرصت ندارند که خرداد ماه همزمان با آزمون‌های پایه‌های تحصیلی برگزار می‌شود. 

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد
  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد