Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:45:11 GMT

پساکرونای بَدیمن برای ایرانی‌های لیگ پرتغال

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۶۸۵۶

پساکرونای بَدیمن برای ایرانی‌های لیگ پرتغال

لیگ پرتغال پس از مدت‌ها تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، این هفته برگزار شد.

تیم فوتبال ریوآوه در حضور ۹۰ دقیقه‌ای مهدی طارمی در خانه خود به مصف پاکوش فریرا رفت و با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا با ۳۸ امتیاز در رده هفتم قرار بگیرد و فرصت نزدیک شدن به رده چهارم و سهمیه لیگ اروپا را تا حد زیادی از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی نمره متوسط ۶.۶ را در این دیدار از سایت سوفا اسکور گرفت.

تیم فوتبال ماریتیمو در شبی که امیر عابدزاده روی نیمکت حضور داشت مقابل ویتوریا ستوبال به تساوی یک بر یک رسید. عابدزاده که این فصل را با حضور ثابت آغاز کرده بود حالا به نیمکت رفته و باید دید تا پایان فصل فرصت مجددی به او داده خواهد شد یا خیر. ماریتیمو در حال حاضر در رده پانزدهم قرار گرفته و با منطقه سقوط تنها ۶ امتیاز فاصله وجود دارد. فاصله‌ای که در ۹ هفته باقیمانده کاملا قابل جبران است.

تیم آوس نیز در خانه خود مقابل تیم بلنسس با حساب ۲ بر صفر شکست خورد تا یک گام دیگر به سقوط نزدیک شود. این تیم با ۱۳ امتیاز در قعر جدول قرار دارد و باید از حالا این تیم را به دسته پایین‌تر سقوط کرده بدانیم. مهرداد محمدی در این مسابقه ۹۰ دقیقه حضور داشت و نمره ضعیف ۶.۳ را دریافت کرد.

حال باید دید در ۹ هفته باقی‌مانده از رقابت‌های لیگ پرتغال سه بازیکن ایرانی شاغل در این لیگ چه نمایشی را از خود برجای خواهند گذاشت. ذکر این نکته لازم است که طارمی و محمدی در این فصل جزو بهترین‌ها بوده‌اند و بخشی از نمایش متوسط این هفته آنها مانند خیلی از هفته‌ها از کیفیت فنی پایین هم‌تیمی‌هایشان نشات می‌گیرد.

برچسب‌ها امیر عابدزاده ماریتیمو پرتغال ریو آوه پرتغال مهرداد محمدی مهدی طارمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امیر عابدزاده ماریتیمو پرتغال ریو آوه پرتغال مهرداد محمدی مهدی طارمی امیر عابدزاده ماریتیمو پرتغال ریو آوه پرتغال مهرداد محمدی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد

در آخرین بازی از هفته 34 سری آ 2023/24، جنوا مقابل کالیاری به برتری 3-0 رسید. با این نتیجه، تیم آلبرتو جیلاردینو به رتبه دوازدهم جدول صعود کرد و از نظر ریاضی، بقای این تیم تضمین شد.

جنوا که به تازگی از ابتدای فصل جاری به سری آ برگشته است، خیلی زود و به راحتی بقای خود را مسجل کرد. آنها در طول فصل هرگز خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس نکردند و همواره فاصله ای ایده آل با منطقه سقوط داشتند. آلبرتو جیلاردینو با مهره های هجومی چون آلبرت گودموندسون و متئو رتگی بسیار فراتر از حد انتظار ظاهر شد و همچون برخی دیگر از سرمربیان جوان ایتالیایی، آینده درخشانی در انتظار او خواهد بود. کسب 42 امتیاز تا پایان هفته سی و چهارم برای جنوا حداقل طی 8 فصل اخیر سری آ بی سابقه است. 

نیمه پایین جدول سری آ

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • رسمی؛ آلمریا به سگوندا دیویژن سقوط کرد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد