Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@17:20:01 GMT

مطرح کنندگان مذاکره با آمریکا، دلسوز کشور نیستند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۶۹۴۴

مطرح کنندگان مذاکره با آمریکا، دلسوز کشور نیستند

موسی غضنفرآبادی گفت: کسانی که مذاکره با آمریکا را مطرح می کنند، قطعا دشمن ملت و سرزمین ایران هستند و آنان آسایش و آرامش مردم را نمی خواهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین موسی غنضفرآبادی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه امروز، ماهیت آمریکا بسیار آشکار شده است، گفت: خوی درنده، بدعهدی، ستمگری این دولت بر کسی پوشیده نبوده است؛ اما برخی با محافظه کاری و لاپوشانی چهره این دولت را بزک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شقاوت، بی رحمی و ظلم دولت آمریکا نسبت به مردم این کشور از حد گذشته است، ابراز کرد: امروز اگر کسی از مسئولان، مقامات و سیاسیون در وجودشان آگاهی، اطلاعات، شرف و دلسوزی نسبت به ایران اسلامی و سرزمین  وجود داشته باشد، بحث مذاکره با آمریکا را مطرح نمی کنند.

وی با تأکید بر اینکه کسانی که مذاکره با آمریکا را مطرح می کنند، قطعا دشمن ملت و سرزمین ایران هستند و آنان آسایش و آرامش مردم را نمی خواهند، تصریح کرد: ما نباید تجربه تلخ برجام و بدعهدی آمریکا را به این زودی فراموش کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین غنضفرآبادی بیان کرد: اگر فردی بحث مذاکره با آمریکا را مطرح می کند در هر سطحی که قرار دارد، دلسوز ملت ایران نیست و او جیره خوار، نفوذی و مزدور است که باز هم می خواهد کشور را معطل کند.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در زمینه مبارزه با کرونا نشان دادیم که علی رغم تمامی تحریم هایی که وجود داشت، توانستیم این مسئله را به خوبی مدیریت کنیم و حداقل نسبت به کشورهایی که مدعی قدرت، امکانات و پیشرفت هستند، عملکردمان بهتر بود.

وی افزود: ملت ما بر این باور است که اگر با همین سبک و بی اعتنا به آمریکا و برخی از کشورهای زورگو و بی تعهد حرکت کنیم، قطعا تحریم ها بر ما اثر نخواهد داشت؛ همان گونه که ما قدرت خود را در صادرات بنزین به ونزوئلا نشان دادیم.

حجت الاسلام و المسلمین غنضفرآبادی در پایان خاطر نشان کرد: اگر کسی گمان می کند که آسایش، آرامش و بهبود وضعیت اقتصادی کشور با مذاکره با آمریکا رقم می خورد، سخت در اشتباه است و چنانچه فردی از روی جهالت و نادانی چنین حرفی را نزده باشد؛ حتما از روی غرض چنین موضوعی را مطرح کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مذاکره با آمریکا را مطرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود

ایسنا/قم سوگواره شعر «صادقانه‌ها» با شعرخوانی جمعی از شاعران آیینی مطرح کشور و استان قم در مسجد اعظم به‌مناسبت شهادت امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت ششمین امام شیعیان و رئیس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع)، سوگواره شعر «صادقانه‌ها» با حضور شاعران برجسته و مطرح آیینی کشور و استان قم در مسجد اعظم برگزار می‌شود.

در این سوگواره استاد محمد علی مجاهدی، استاد علی انسانی، حجت‌الاسلام جواد محمد زمانی، احمد علوی، محسن ناصحی، فراز ملکیان، مجید تال و سید حمیدرضا برقعی در رثای صادق آل محمد(ص) به شعرخوانی خواهند پرداخت.

این برنامه با اجرای نجم‌الدین شریعتی، مداحی امیر کرمانشاهی از مداحان اهل بیت(ع)، روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • ممنوعیت استفاده از «چراغ زنون» و استیکر
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!