Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:15:03 GMT

لایروبی گرگانرود با اعتبار ۲ میلیارد تومان انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۷۰۵۷

لایروبی گرگانرود با اعتبار ۲ میلیارد تومان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، اله یار اسعدی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای حمل و نقل استان اظهار کرد: سال ۹۸ با سیل توام و سال پرمشغله ای برای سازمان بنادر بود.

وی افزود: عملیات لایروبی گرگانرود ظرف سه ماه با مبلغ دو میلیارد تومان انجام و بیش از ۴۰ هزار مترمکعب گل و لای برداشته شد.

اسعدی گفت: شناسایی آبراه اصلی آشوراده به بندرترکمن در حال انجام است و دو مغروقه بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در زمان سیل خدماتی که در حوزه حمل و نقل شهروندان در مواقع اضطرار بر عهده ما بود انجام شد.

اسعدی اضافه کرد: براساس تکالیف سازمانی جلسات کمیته ایمنی و دریانوردی با حضور شیلات و مرزبانی و دریابانی برگزار شد.

وی بیان کرد: برای پایش سواحل استان با سامانه نرم افزاری پایش کشور هماهنگ هستیم و در صورت لازم پایش انجام خواهد شد.

اسعدی گفت: دکل رادیویی با برد کوتاه در سواحل داشتیم و با پیگیری های انجام شده دکل بلند رادیویی(VHF) ایجاد و سواحل را پوشش می دهد.

وی همچنین از پیگیری پیاده رو سازی حریم ۶۰ متری ساحل خبرداد و گفت: سازه های غیرمجاز در سواحل وجود دارد که در حال تعامل با این افراد هستیم.

اسعدی همچنین از اقدامات مقابله ای در برابر کرونا خبرداد و گفت که اسپری و مواد ضدعفونی کننده بین همکاران و قایق رانان توزیع شد.

کد خبر 4944365

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان آتش سوزی ایلام سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند امام خمینی ره آتش سوزی جنگل ها سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی با اشاره به اینکه وجود کالا‌های اساسی و ثبات قیمت‌ها نقش به سزایی در زندگی روزانه مردم دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۴ مورد نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های فروش کالا‌های اساسی توسط واحد نظارت و بازرسی این مدیریت و کارگروه گشت مشترک شهرستان انجام شد.

وی افزود: ۶۵ مورد پایش از واحد‌های خبازی و ۷۷ مورد از فروشگاه‌های مرغ، قصابی‌ها و خواربار و میوه فروشی‌های سطح شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد ادامه داد: پس از انحام این بازرسی‌ها سه پرونده تخلف از واحد‌های خبازی با ارزش ریالی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سامانه سیمبا ثبت شد.

وی به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در فروش کالا‌های اساسی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع داده تا با متخلفین برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • هشدار؛ تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • تزریق این دارو فقط در بیمارستان انجام شود
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تزریق سفتریاکسون فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • لزوم پرهیز تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • لزوم اجتناب از تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد