Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@01:47:23 GMT

کولر گازی چی بخریم؟

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۷۱۵۳

کولر گازی چی بخریم؟

ما در این مقاله قصد داریم شما را با ۳ برند مطرح کولرهای گازی شامل کولر گازی جی پلاس، کولر گازی اجنرال و کولرگازی ال جی آشنا کنیم و از ویژگی‌ها و مزیت‌های آن‌ها برای شما صحبت کنیم.

لازم است بدانید که کولرهای گازی جی پلاس به تازگی وارد بازار ایران شده‌اند و خدمات پس از فروش و ضمانتنامه گلدیران، مهر تاییدی بر کیفیت محصولات این برند زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولر گازی اجنرال نیز که شهرت و تاریخچه بسیار طولانی‌ای دارند، به طور مستمر با استفاده از ایده‌های خلاقانه و نو آوری در تولید، باعث پیشرفت در عمر عملکرد این محصول در شرایط محیطی مختلف شده است و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

کولر گازی ال جی نیز که معروف به عملکرد بسیار بالا در عین صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی است، فناوری‌هایی که در آن به کار گرفته شده محیط را برای شما کاملا راحت و دلپذیر می‌کند.

در ادامه با ما باشید چون می‌خواهیم به شما کمک کنیم که بهترین برند کولرهای گازی را برای خانه و یا محل کار خود انتخاب کنید. پس بهتر است قبل از خرید اسپیلت این مقاله را تا انتها بخوانید،   شاید با دانستن این مطالب، دیگر نیازی به گشت و گذارهای طولانی مدت در بازار و یا سپری کردن زمان‌های طولانی در سایت‌های مختلف نداشته باشید.

ویژگی و مزیت‌های کولر گازی جی پلاس

گلدیران، برند جی پلاس را در سال‌های اخیر به بازار لوازم برقی ایران معرفی کرد و پس از آن این شرکت تولیدات گسترده خود را در زمینه انواع محصولات برقی آغاز نمود.

سیستم‌های تهویه مطبوع نظیر دستگاه تصفیه هوا، داکت اسپلیت و کولر گازی نمونه‌ای از تولیدات این برند به حساب می‌آیند. کولرهای گازی جی پلاس مطابق همان استاندارد کمپانی ال جی در کارخانه‌ای در ایران با همان خط تولید زیر نظر مهندسین و نیروهای مجرب با بالاترین سطح کیفیت و با کمک کارمندان و کارگران کارآزموده در حال ساخت می‌باشند و به بازار ارائه می‌شوند.

در اسپیلت‌های این برند تمام قطعات و ابزارآلات استفاده شده از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند همچنین از به روزترین فناوری‌ها و تکنولوژی‌ها در ساخت آنها کمک گرفته شده است که سبب افزایش کارایی و راندمان آنها شده است.

اکثر کولرهای جی پلاس مجهز به کمپرسور هوشمند اینورتر بوده که علاوه بر یکنواختی سرمایش و گرمایش، موجب کاهش چشمگیر مصرف برق می‌شوند. وزن و ابعاد کم این دستگاه سبب شده بدون اشغال فضای مفید داخلی مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر آن، با دارا بودن ۱۰ متر قدرت پرتاب باد در تمام محیط، هوایی یکنواخت و مطلوب را به شما ارائه می‌دهد.

در ساخت بدنه اسپیلت جی پلاس بهترین آلیاژ و فلزهای درجه یک به کار رفته که عمر طولانی را برای این اسپیلت‌ها فراهم کرده است. کولرهای گازی این برند دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشند که شما بنا بر سلیقه و نیاز خود می‌توانید هر یک از آن‌ها را برای خانه یا محل کار خود انتخاب کنید.

ویژگی و مزیت‌های کولر گازی اجنرال

یکی دیگر از کولرهای گازی مطرح و با کیفیت، کولرهای گازی اجنرال می‌باشد. کولرهای گازی کم مصرف اینورتر اجنرال علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، با تغییر سرعت کمپرسور بدون نیاز به خاموش و روشن کردن دستگاه، دمای هوا را کنترل می‌کنند.

به منظور بهبود و افزایش هوای مطبوع از فیلترهای چند لایه استفاده شده است که مانع از ورود هر نوع گرد و غبار و یا باکتری و میکروب به داخل اتاق می‌شود. کولرگازی کم مصرف اجنرال مجهز به فیلتر یون بوزدایی می‌باشد که با استفاده از اکسیداسیون و کاهش اثرات یون‌های تولید شده توسط سرامیک دارای ذرات بسیار ریز، و از طریق تجزیه شدید بوهای جذب شده، عمل بوزدایی را انجام می‌دهد.

اینورتر به صورت مداوم سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند تا دمای موردنظر به طور یکنواخت حفظ شود. عملکرد "کنترل فعال مصرف انرژی" به شما اجازه می‌دهد میزان مصرف انرژی را با توجه به شرایط انتخاب کنید و دمای مطلوبی برای فضای خود ایجاد کنید.

ویژگی و مزیت های کولر گازی ال جی

چند سالی است که با ورود تکنولوژی اینورتر به بازار کولرهای گازی، از آنها با عنوان دستگاه‌های سبز یا کم مصرف یاد می‌شود که اعتماد بیشتری را جلب نموده و اقبال عمومی به آنها بیشتر شده، این در حالیست که کمپانی ال جی مدت‌هاست گام را فراتر گذاشته و دستگاه‌های Dual Inverter را تولید نموده؛ این یعنی مصرفی به مراتب پایین‌تر، سرمایشی کاملا یکنواخت، آرامشی عمیق‌تر که در نهایت آن را به دستگاهی منحصر به فرد تبدیل کرده است.

ال جی یکی از برندهای معتبر در زمینه ارائه با کیفیت‌ترین کولرهای گازی می‌باشد که همیشه حرف اول را می‌زند. اگر به دلیل هزینه سرسامی که بسیاری از اسپیلت‌ها به بار می‌آورند از خریدن این نوع دستگاه‌ها منصرف شده‌اید در اینجا باید به شما می‌گوییم که اسپیلت ال جی طوری طراحی شده که به دلیل کمپرسور اینورتر موجود در آن مصرف برق را کاهش داده و دما را در سطح مطلوبی برای شما نگه می‌دارد.

خرید اینترنتی کولر گازی

مطالب بالا خلاصه‌ای از ویژگی‌های منحصربفرد سه برند کولر گازی جی پلاس، اجنرال و ال جی بوده‌اند که هرساله مشتریان زیادی برای خرید کولر گازی به سراغ آنها می‌روند و تجربه بسیار مثبت و رضایت بخشی در استفاده از محصولات این برندها دارند.

فروشگاه اینترنتی پویا تجارت مرجعی قابل اعتماد و معتبر برای خرید کولر گازی و سایر لوازم برقی خانگی است. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید از مشخصات ظاهری تا مشخصات فنی محصولات را بررسی کنید و حتی مدل‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید سپس اقدام به خرید نمایید.

۲۱۲۱

کد خبر 1396991

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کولرهای گازی مصرف انرژی کولر گازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ «مصطفی رجبی مشهدی» در گردهمایی مدیران دفاتر حقوقی شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیرو به ناترازی صنعت برق در ٣ بخش مالی، سوخت و تولید و مصرف برق اشاره کرد که به طور مستقیم یا غیرمستقیم عملکرد بخش‌های تولید، انتقال و توزیع برق را تحت تاثیر قرار داده است.

وی رشد شتابان مصرف (٥.٧ درصد در سال گذشته) را از دیگر چالش‌های صنعت برق بیان کرد که با توجه به رشد یک تا ٢ درصدی مصرف در کشور‌های توسعه یافته، نیازمند تدبیر است.

به گفته سخنگوی صنعت برق، بخشی از رشد مصرف برق نامتعارف است که به پدیده‌های نوظهوری مانند ماینر‌های غیرمجاز یا استفاده از کولر‌های گازی در مناطق عادی اختصاص دارد.

کشف  ٨٠٠ مگاوات رمز ارز غیرمجاز

مدیرعامل شرکت توانیر از کاهش فعالیت تولید‌کنندگان مجاز رمز ارز از حدود ٣٥٠ مگاوات به کمتر از ٥٠ مگاوات خبر داد که به دلیل عدم بازدارندگی، راهکار‌های قبلی مربوط به استخراج غیرمجاز است.

وی ادامه داد: تاکنون ٨٠٠ مگاوات ماینر غیرمجاز کشف شده است.

رجبی مشهدی ٣٢ هزار مگاوات مصرف برق سامانه‌های‌ سرمایشی در کشور را معادل کل مصرف برق کشور مصر با ١٢٠ میلیون نفر جمعیت بیان کرد و گفت: این آمار نشان می‌دهد در کشور ما مقررات و مناسبات خوبی برای بهره‌وری انرژی و مهار هدر رفت برق در این حوزه حاکم نیست.

وی با اشاره به ممنوعیت تبلیغ کولر‌های گازی در مناطق عادی و معتدل که ٨٠ درصد مناطق کشور را شامل می‌شود، افزود: توان صنعت برق در این عرصه به ابزار‌های فنی و اجرایی محدود می‌شود و بدون بهره‌گیری از ظرفیت حوزه حقوقی، امکان جلوگیری از مصارف بی‌رویه یا اجرای طرح‌هایی مانند توسعه خطوط برق وجود ندارد، بنابراین درخواست دارم واحد‌های حقوقی صنعت برق وارد میدان شوند و کارشناسان این حوزه در تمامی موضوعات مبتلا به صنعت برق ورود کنند.

مدیرعامل شرکت توانیر، مستندسازی اقدامات را از ملزومات کار در بخش حقوقی بیان کرد که باید طی زمان بندی مشخص، مستندسازی اراضی و اسناد صنعت برق به انجام برسد.

دیگر خبرها

  • اگر در این مناطق زندگی می کنید از کولر گازی استفاده نکنید وگرنه ...
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • قبض‌های نجومی برق در تابستان
  • قبض‌های میلیونی در انتظار این افراد
  • رقم عجیب مصرف برق کولر‌ها در دوره گرم سال
  • چطور یک کولر گازی مناسب انتخاب کنیم
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • کشف ۸۰۰ مگاوات ماینر غیرمجاز/ ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی در کشور
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان