Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره انجمن انبوه سازان خراسان رضوی گفت:آزاد سازی بخشی از بافت های فرسوده با گذشت چندین سال و افزایش قیمت ها و دیگر مسائل، بسیار دشوار و بکندی صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد پژوم اظهار کرد: لازمه ورود انبوه سازان به ساخت و ساز در مناطق فرسوده، ایجاد مشوق ها و تدابیری است که سازندگان و سرمایه گذاران را ترغیب به حضور در اینگونه مناطق می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بافت های فرسوده از جمله بافت فرسوده آبکوه و حر عاملی مدتها است بخشی از مناطق آن توسط شهرداری آزادسازی شده و هم اکنون آزاد سازی بخش های دیگر این بافت ها با گذشت چندین سال و افزایش قیمت ها و دیگر مسائل، بسیار دشوار و بکندی صورت می گیرد.

پژوم با بیان سفارش هایی برای آزادسازی بهتر این بافت های فرسوده تشریح کرد: بخش مشخصی از بافت فرسوده آبکوه در صورت آمادگی مردم برای مشارکت به آنها تخصیص داده شود و انبوه سازان آمادگی دارند با هماهنگی شهرداری مشهد برای آزادسازی نقاطی از بافت با رضایت ساکنان از واحد های ساخته شده خود در سطح شهر مشهد تهاتر کنند.

رئیس هیات مدیره انجمن انبوه سازان خراسان رضوی ادامه داد: انبوه سازان آمادگی دارند تا در نقاط دیگر تعریف شده از زمین های متعلق به شهرداری یا آستان قدس رضوی  واحدهایی احداث کنند تا با تهاتر با ملک ساکنان فعلی محل در آزاد سازی بافت تسریع شود. گفتنی است با این شرایط انبوه سازان آمادگی مشارکت در مناطق فرسوده را دارند، منوط به اینکه مشکلات موجود با آستان قدس و اداره اوقاف و مردم مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد: توصیه می کنم با توجه به میزان سرمایه گذاری تراکم تعریف شده برای مناطق فرسوده از جمله بافت فرسوده آبکوه تجدید نظر گردد، زیرا در حال حاضر با تراکم فعلی طرح، توجیه اقتصادی برای سرمایه گذار وجود ندارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسکن مهر بافت فرسوده انبوه سازان طرح اقدام ملی مسکن مسکن اجتماعی بافت های فرسوده انبوه سازان آزاد سازی بافت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • سندروم فتوشاپ‌سازی از سلبریتی‌ها
  • سندروم فتوشاپ سازی از سلبریتی‌ها
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی