Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس واعضای هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران با حضور در بیمارستان میلاد با دکتر فرهاد حمزه زاده مدیر عامل این بیمارستان دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، دکتر حمزه زاده با بیان این که روند درمان بیماران در بیمارستان میلاد به خصوص اورژانس متحول و تسهیل شده است، اظهار داشت: توجه به دقت و زمان ارائه خدمت درمانی در بیمارستان به خصوص در اورژانس مورد توجه مدیریت بیمارستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی دهقان کیا رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران نیز با تبریک انتصاب دکتر حمزه زاده به عنوان مدیر عامل بیمارستان میلاد، گفت: در همین چند ماه که با انتشار ویروس کرونا همزمان شد، دکتر حمزه زاده نشان داد که مدیری کاردان وپرانرژی است.

 

دهقان کیا تاکید کرد: در چند ماه گذشته خدمات مدیریت جدید بیمارستان میلاد قابل لمس بوده که تحول اورژانس بیمارستان سند واضح تحول در بیمارستان است.

 

وی نیاز بازنشستگان را به درمان بیشتر از شاغلان دانست و اظهار امیدواری کرد: همکاری خوبی بین کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران و بیمارستان میلاد ایجاد شود.

 

علی اکبر عیوضی عضو هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران نیز بیمارستان میلاد را ویترین درمان سازمان تامین اجتماعی دانست وگفت: در افکارعمومی عملکرد بیمارستان میلاد را سنجش عملکرد درمان سازمان تامین اجتماعی محسوب می کنند.

 

وی ضمن قدردانی از ساماندهی اورژانس بیمارستان میلاد گفت: کار بزرگی توسط مدیریت جدید بیمارستان در اورژانس انجام شده است که نیازمند حمایت مسئولان وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی و نظارت مستمر مسئولان بیمارستان است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز کرونا بیمه تامین اجتماعی اورژانس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران بیمارستان میلاد حمزه زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی استان، مرد ۸۵ ساله دچار سکته حاد قلبی برای مداوا از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان