Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@09:38:17 GMT

زیباسازی نمای شهری در خیابان کاوه

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۷۲۸۴

زیباسازی نمای شهری در خیابان کاوه

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: مرمت، ترمیم و بازسازی نمای شهری و اصلاح تابلوهای فروشگاه‌ها در خیابان کاوه حدفاصل میدان شهدا تا تقاطع غیرهمسطح ۲۵ آبان با هزینه دو میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال انجام شده است.

محمد کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات حوزه عمران منطقه در سال ۹۸، اظهار کرد: عملیات پیاده‌روسازی به متراژ هفت هزار و ۷۵۰ مترمربع در ضلع جنوب خیابان جابر- حدفاصل خیابان کاوه و پنج آذر، میدان رباط، خیابان رستم شیرازی، پارک کساره با هزینه‌ای افزون بر ۹ میلیارد و یکصد میلیون ریال انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازسازی ۲۴ مورد درز انبساطی در پل روگذر امام خمینی و شهید چمران با هزینه ۳۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، احداث ۲۰۰۰ مترمربع پارک محلی فردوان با هزینه یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال از جمله پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری، احداث آبنما، اجرای روشنایی پارک و … بخشی از اقدامات حوزه عمران منطقه هشت در سال ۹۸ است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان افزود: دو هزار و ۷۳۴ مترمربع پیاده‌روسازی و یک هزار و ۸۷۰ متر طول جدول‌گذاری با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال در خیابان کاوه-حدفاصل میدان شهدا تا تقاطع غیر همسطح چمران، خیابان جابر، رستم شیرازی، رباط اول و دوم، پنج آذر، ایستگاه‌های اتوبوس و گذرهای عرضی سطح منطقه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: دیگر پروژه‌های عمرانی انجام شده در منطقه هشت شامل ۳۰۸ مترمربع پیاده‌روسازی، ۷۴۰ متر طول جدول‌گذاری و یک هزار و ۸۱۳ مترمربع آسفالت با هزینه یک میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال است.

کیهانی ادامه داد: در زمینه بهسازی سیستم دفع آب‌های سطحی، شش هزار و ۷۰۰ متر طول لایروبی مادی، ۱۲۰ عدد پل، حفر ۲۲۰ حلقه چاه جذبی و اصلاح ۱۴۰ عدد ناودان پل روگذر امام خمینی (ره) با هزینه هفت میلیارد و ۶۳ میلیون ریال از جمله لجن‌برداری، جمع‌آوری زباله‌ها و تمیزکاری مسیر مادی و پل‌های موجود در مسیر مادی، حفر چاه جذبی جهت دفع آب‌های سطحی منطقه و تعویض ناودان‌های پل روگذر امام خمینی، لوله‌گذاری جهت دفع آب‌های سطحی، ساخت حوضچه و احداث کانال از دیگر اقدامات بخش عمران منطقه در سال گذشته است.

وی با اشاره به تعمیر و نگهداری معابر سطح منطقه، خاطرنشان کرد: احداث یک هزار و ۹۵۰ مترمربع پیاده‌رو، یک هزار و ۱۰۰ متر طول جدول‌گذاری، اجرای ۲۲۰ متر طول سنگ مالون دیوار جداکننده بزرگراه شهید ردانی پور با هزینه چهار میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال را می‌توان از اقدامات این حوزه نام برد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: در زمینه زیباسازی نمای شهری می‌توان به مرمت، ترمیم و بازسازی نمای شهری و اصلاح تابلوهای فروشگاه‌ها با هزینه دو میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال در خیابان کاوه حدفاصل میدان شهدا تا تقاطع غیر همسطح ۲۵ آبان اشاره کرد.

کیهانی با اشاره به حفاری ۱۱ هزار و ۸۶۰ متر طول تأسیسات شهری و صدور مجوز و نظارت حفاری تأسیسات شهری (آب و فاضلاب، برق، گاز، مخابرات و قطار شهری)، اظهار کرد: ساختمان اداری شهرداری منطقه هشت در سال گذشته با هزینه سه میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال بازسازی شد و سازه پارکینگ احداث و ساختمان رنگ‌آمیزی و کناف کاری آن به انجام رسید.

وی ادامه داد: بازسازی و مرمت برج کبوتر کوجان، همچنین مرمت و بازسازی خشت‌های گلی، قید بندی، نماسازی و … با ۹۰۰ میلیون ریال هزینه در سال ۹۸ انجام شد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با اشاره به ساماندهی پارک گل‌محمدی، گفت: سال گذشته بازسازی سرویس بهداشتی با ۱۳۰ متر زیربنا، بازسازی سالن مطالعه با ۱۰۰ متر زیربنا و بازسازی آبنمای پارک با هزینه هفت میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریال در پارک گل‌محمدی انجام شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

کد خبر 425295

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیر منطقه 8 شهرداری اصفهان پروژه هاي عمراني شهر شهرداری اصفهان پیرایش شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خیابان کاوه پیاده روسازی میلیون ریال جدول گذاری نمای شهری انجام شده یک هزار متر طول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود


‌به گزارش تابناک به نقل از مهر، شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس حد فاصل میان خیابان برغان و شریعتی و حد فاصل خیابان چالوس تا کوچه مهارج، کوچه‌های ناهید، مهرگان، گندم بخش شمالی، دانش، لاله، کرمی، گنجی، حافظ، گلشن، مدرسه مهاجر، عارف، هما و فرعی‌های منشعب در روز چهار شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ اقدام کند.

از ساکنان درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد. به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است.

در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟