Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد زمانیان در این نامه که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار خبرگزاری ایرنا قرار گرفت آورده است: صدور بخشنامه ۳۱ اردیبهشت ماه هیات وزیران در خصوص ممنوعیت عبور(ترانزیت) مشتقات نفتی و هیدورکربن از قلمرو کشور تا پایان سال ۹۹ موجب گردید شرکتهای حمل و نقل بین المللی ترانزیت کننده با هزینه‌های زیادی بابت اجاره مخازن و ناوگان حمل مواد سوختی مواجه گردند و صاحبان کالای خارجی نیز به شدت ناراضی شوند و ادعای ضرر و زیان از شرکتهای حمل و نقل بین المللی ایرانی مرتبط با موضوع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به این که صدور چنین بخشنامه‌ای بدون تعیین هیچ گونه مهلت زمانی برای تعیین تکلیف محمولات رسیده و در راه، موجب ضرر و زیان سنگینی برای شرکتها شده است استدعا می شود در این بخشنامه بازنگری گردد تا ضمن جلوگیری از وارد آمدن زیان احتمالی یاد شده موقعیت ترانزیتی کشورمان نزد صاحبان کالای خارجی مخدوش نگردد و منافع این ممنوعیت متوجه کشورهای همسایه به ویژه ترکمنستان نشود.

بر اساس اعلام انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ و نقل بین‌المللی خراسان رضوی ۸۰ درصد از ترانزیت کالا در مسیر ایران و آسیای‌ مرکزی در کشور به وسیله ناوگان این شرکت‌ها می‌شود. بر این اساس۲۵۰ شرکت حمل و نقل ترانزیت در خراسان رضوی فعالیت دارند که از سه پایانه مرزی با کشور ترکمنستان و پایانه مرزی دوغارون با کشور افغانستان به فعالیت در امر ترانزیت مشغولند.

خراسان رضوی بعد از تهران دارای بیشترین شرکت حمل و نقل بین‌المللی در کشور است که این مجموعه ها توانسته اند با تعامل مناسب با بازرگانان پنج کشور آسیای‌ مرکزی و افغانستان جهت حمل بار این کشورها بازاریابی مناسبی انجام دهند.

شرکت‌های حمل و نقل خراسان رضوی افزون بر ۱۵ هزار خودرو را زیر پوشش خود دارند و علاوه بر آن چهار هزار خودروی خارجی نیز در این قالب با شرکتهای خراسان رضوی در حوزه ترانزیت همکاری و فعالیت می کنند.

برچسب‌ها ترکمنستان افغانستان محمد اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ترکمنستان افغانستان محمد اسلامی ترکمنستان افغانستان محمد اسلامی نقل بین المللی خراسان رضوی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم

از یک میلیون و پانصد هزار دانش آموز استان خراسان رضوی، حدود ۵ درصد از اتباع ۲۲ کشور هستند.

به بهانه روز معلم به یکی از مدارس اتباع خارجی رفتیم و هر کلاس درسی که سر می‌زدیم در حال تزئین کلاسهای خود بودند؛ دانش آموزانی که هر آنچه در توانشان بود دریغ نکردند تا این روز را در کنار معلم خود جشن بگیرند.

هر کدامشان به نحوی این روز را به معلمان خود تبریک گفتند؛ یکی جمله‌ای در وصف معلم گفت، دیگری دلنوشته ای خواند و دانش آموزانی که معلم را همچون مادر می‌دانستند؛ مادرانی که چه در خانه چه در مکاتب مسئول آموزش نسل آینده این جامعه را برعهده دارند.

همچنین تعدادی از دانش آموزان نیز در وصف وطن خود همخوانی اجرا کردند.

هم اکنون از ۲۲ کشور جهان در مدارس استان خراسان رضوی در حال یادگیری علم و دانش در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • سازمان همکاری‌ اسلامی خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین شد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی به رسمیت شناختن کشور فلسطین را خواستار شد
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • ایجاد لاین اختصاصی برای تانکر‌های ترانزیتی سوخت در مرز پرویزخان
  • بازنگری الگوریتم اینستاگرام به «محتوای اصیل» پاداش می‌دهد و کپی‌کاران را جریمه می‌کند
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها