Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانعلی به بازگشایی برخی اماکن ورزشی دراستان سمنان اشاره داشت وگفت: افزایش تعرفه‌ها و شهریه‌ها باشگاه های ورزشی باید مطابق نرخ مصوب قبلی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «مجتبی جانعلی» در گفتگو با خبرنگاران به بازگشایی برخی اماکن ورزشی و ازسرگیری فعالیت‌های آنها گفت: هیچ‌یک از باشگاه‌های ورزشی در استان اجازه افزایش نرخ ندارندو افزایش تعرفه ها وشهریه ها خلاف قانون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان استفاده از نرخ مصوب قبلی برای فعالیت باشگاه ها واماکن ورزشی را ضروری ولازم الاجرا دانست وافزود: در راستای بازدید از اماکن وباشگاه های ورزشی گروه‌های بازرسی ویژه‌ای تشکیل‌شده است که در صورت مشاهده هرگونه تخلف دراین زمینه با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

 

به گفته وی این گروه‌های بازرسی با حضور نماینده‌هایی از شبکه بهداشت و درمان و هیئت‌های ورزشی و این اداره کل در حال فعالیت هستند.

 

جانعلی با بیان اینکه تا این لحظه هیچ تغییری در تعرفه‌ها ایجاد نشده است اضافه کرد: ارائه نکردن خدمات عمومی و دریافت مبالغی با عنوان برگزاری دوره خصوصی به دلیل خلوت شدن باشگاه‌های ورزشی در راستای رعایت پروتکل بهداشتی خلاف قانون است و در صورت مشاهده چنین مواردی با فرد متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از دریافت مجوز برای ۲۹ رشته ورزشی انفرادی خبردادوافزود: تاکنون برای ازسرگیری فعالیت ورزشی در رشته‌های رزمی، کشتی، جودو، فوتبال، والیبال و بسکتبال مجوزی صادر نشده است.

 

وی تصریح کرد: پیرو ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت باشگاه‌های ورزشی رشته‌های انفرادی و غیر گروهی که ارتباط فردی زیادی در آن ورزش‌ها وجود ندارد، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سراسر کشور مجاز است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان باشگاه های ورزشی باشگاه ها تعرفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن تأیید شد

هادی طحان نظیف اظهار داشت: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها که در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که ایرادات و ابهاماتی داشت و با رفع ابهامات، خلاف موازین شرع شناخته نشد.

به گزارش مهر، وی در نشست خبری امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ۱۰ طرح و لایحه، ۵ اساسنامه و ۳ استعلام دیوان عدالت اداری در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و پاسخ داده شد.

طحان نظیف توضیح داد: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها از سال گذشته در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که ایرادات و ابهاماتی داشت و با رفع ابهامات، این طرح خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و امیدواریم که این طرح به اهداف خود در جهت سامان‌دهی این موضوع بیانجامد.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در جلسه اخیر شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و مغایر با شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن تأیید شد
  • طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • کراسفیت در پی دستیابی صدر جدول ورزش‌های روز دنیا
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند