Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسپانیایی پاری سن ژرمن با صحبت های خود به شایعات در مورد انتقال کاوانی به اتلتیکو مادرید دامن زد. 

طرفداری - آندر هررا اعلام کرد که ادینسون کاوانی خواستار بازی کردن در اسپانیا است.

به گزارش AS، کاوانی پس از زدن 200 گل برای پاری سن ژرمن و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه، حالا در 33 سالگی آخرین روز های حضورش در پارک دو پرنس را سپری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر و اتلتیکو مادرید جدی ترین مشتریان این مهاجم اروگوئه ای هستند. هررا در مصاحبه با AS در مورد اهداف کاوانی گفت:

می دانم که کاوانی می خواهد در اسپانیا بازی کند. او این لیگ و کشور را دوست دارد و خیلی از من در این رابطه سوال می پرسد. با این حال از زمان ترک کردن پاریس (پس از شیوع ویروس کرونا)، در این رابطه با او صحبت نکرده ام. 

در آوریل 2017 منچستریونایتد توانست با نتیجه 2-0 چلسی آنتونیو کونته را شکست بدهد که این یکی از بهترین نمایش های هررا در پیراهن منچستریونایتد بود. آن روز هررا یک گل ساخت، یک گل زد و کل بازی ادن هازارد را ساکت نگه داشت. این هافبک اسپانیایی در مصاحبه با اتلتیک در این رابطه گفته است:

هم من و هم ژوزه می دانستیم که هازارد در آن ایام با اختلاف بهترین بازیکن لیگ برتر بود بنابراین اگر می خواستیم در آن مسابقه برنده شویم، نباید اجازه می دادیم به توپ برسد یا این را به حداقل میزان می رساندیم. روی همین توافق کردیم. گفتم: «ژوزه، اگر لازم باشد او را یارگیری کنم، آماده هستم تا هر جایی دنبالش بروم. اگر بخواهد به حمام برود هم همراهش می روم چون می خواهم در این بازی برنده شویم.» مهم ترین چیز در فوتبال، برنده شدن تیم من است چون آنگاه می توانم راحت بخوابم. تا زمانی که به قوانین احترام بگذارید و آن ها را نقض نکنید، اهمیتی ندارد که چه کاری باید انجام بدهید. 

هررا در مورد ژوزه مورینیو اضافه کرد:

وقتی اوضاع خوب پیش برود، مورینیو بهترین مربی دنیا است. رفتارش با بازیکنان و رابطه ای که با آن ها دارد مثال زدنی است. واقعا جلسات تمرینی او را دوست داشتم. او و دستیارش روی فاریا تیم فوق العاده ای را تشکیل داده بودند. اما این هم حقیقت دارد که وقتی مورینیو شکست می خورد، به خوبی آن را نمی پذیرد. این حقیقت است و خودش هم این را قبول دارد! چنین چیزی را پنهان نمی کند. 

هررا که در گذشته از این گفته است که اوله گونار سولسشر شادی را به منچستریونایتد برگرداند و با بازیکنانش مثل یک دوست رفتار می کرد، در مورد این مربی نروژی هم صحبت کرد.

همه خیلی خوب با او ارتباط گرفتند. او به معنای واقعی یکی از بهترین افرادی است که در دنیای فوتبال با آن ها مواجه شده ام. هنوز هم با اوله در ارتباط هستم چون انسان فوق العاده ای است و شایستگی رسیدن به موفقیت را دارد. افراد زیادی مثل او در دنیای فوتبال پیدا نمی کنید؛ کسی که اینقدر راستگو و همیشه آماده کمک کردن باشد.  

هررا همچنین در این مصاحبه طولانی، دلیل جدایی خود از منچستریونایتد را نه پول یا مدت قرارداد پیشنهادی بالاتر از پاری سن ژرمن، بلکه تعلل سران منچستریونایتد برای تمدید قراردادش عنوان کرد. او می گوید حتی اگر همین فردا اد وودوارد را ببیند، او را در آغوش می کشد چرا که هیچ مشکل شخصی ای با کسی ندارد و شرایط کار کردن در فوتبال حرفه ای را درک می کند.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد

شهرام مؤمنی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه انفجار در حمام منزل مسکونی شامگاه دو شنبه به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: سریعاً ۵ آتش نشان به وسیله دو خودروی آتش نشانی به محل حادثه واقع در پل طالشان خیابان شهید پور اسماعیلی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: شستشوی قطعات فلزی به وسیله بنزین در حمام و روشن بودن بخاری در منزل مسکونی و در مجاورت و نزدیکی آن موجب بروز انفجار خفیف و آتش سوزی را فراهم داشت.

وی با بیان اینکه مرد جوان در این حادثه دچار سوختگی از ناحیه دست و پا شد، ادامه داد: رسیدن گازهای متصاعد از بنزین به بخاری روشن و یا هر نوع منبع گرمایشی (آتش) البته در فضای بسته قطعاً موجبات بروز آتش سوزی و انفجار را فراهم خواهد کرد.

این مسؤول از اعزام مصدوم توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: استفاده و یا حتی قرار دادن بنزین و دیگر مواد سریع آتش می‌گیرد در محیط‌های بسته و یا حتی کارگاهی بسیار خطرناک و آتش افروز است و توصیه می‌شود در صورت لزوم بر استفاده از آن حتماً در فضاهای کاملاً باز و با گردش هوای مطمئن بهره گرفته شود.

کد خبر 6098852

دیگر خبرها

  • ابر کامپیوتر مورینیو در نقش انسان!
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • اشلی یانگ: سبک مورینیو با فلسفه منچستریونایتد همخوانی نداشت
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم
  • ویکتور ومبانیاما، بهترین تازه وارد سال با تمام آرا!
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • کشف کمیاب‌ترین «رنگ» دنیای باستان در یک حمام رومی؛ رنگی گران‌تر از طلا (+عکس)