Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوابگاه جدید دانشگاه ارومیه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو در دوطبقه تابستان امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه به همراه اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه از روند ساخت خوابگاه ۱۵ خرداد دانشگاه ارومیه بازدید کردند.

عملیات ساخت خوابگاه ۱۵ خرداد دانشگاه ارومیه به همت بنیاد ۱۵ خرداد، از آبان ماه ۹۶ در پردیس نازلو این دانشگاه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ساختمان این خوابگاه در دو طبقه و به گنجایش ۲۵۰ نفر ساخته شده است.

این خوابگاه مختصی دانشجویان دختر تحصیلات تکمیلی خواهد بود.عملیات ساخت این خوابگاه با پیشرفت بسیار خوبی در حال جریان است و پیش بینی می‌شود که در تابستان امسال بهره برداری شود.

یک طبقه از این خوابگاه مدرن به فضا‌های عمومی همچون کتابخانه، سالن مطالعه، سالن کامپیوتر، نمازخانه، سالن ورزشی و ... اختصاص یافته و در طبقه دوم نیز ۵۷ اتاق برای اسکان دانشجویان درنظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه ارومیه خوابگاه دانشجویی خوابگاه 15 خرداد دانشگاه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی  با بیان اینکه  مهمترین مولدسازی تاریخ در حوزه مسکن در حال رخ دادن است گفت:   بیش از ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در حال ساخت است  که برای  این پروژه ها  یک ریال متقاضی واریز نکرده و این پروژه ها هیچ وام بانکی ندارند و هیچ  ریالی در بودجه به این پروژه ها  تخصیص داده نشده  است و تمامی آنها به پایان رسیده است.

وی افزود: عملیات آماده سازی پروژه های واحدهای مسکونی در حال انجام است و در اراضی شهری و روستایی  بیش از ۱۰۰هزار هکتار زمین در مدار آمده است.

بذرپاش بیان کرد: هزینه های عملیات آماده سازی اراضی باید از افراد گرفته شود که بیش از ۸۰ تا ۹۰ درصد از این هزینه ها از افراد گرفته نمی شود و به سال های آتی انتقال می دهیم.

او بیان کرد:  گلوگاه‌ اصلی ما در حال حاضر  تامین منابع مالی است که بخشی از آن شبکه مالی  و بانکی کشور است  که سال گذشته نسبت به سال قبل عملکرد بانک‌ها بهتر بود  اما فاصله هزینه ها  با پرداختی ها بسیار است و امسال نیاز است که  بانک ها همکاری بیشتری داشته باشند.

بذرپاش توضیح داد: در حوزه  صنعت شهرها تا به امروز  تفاهم نامه ساخت ۱۴۰ هزار واحد منعقد شده است. 

وزیر راه و شهرسازی  از هدف گذاری یک میلیون زمین روستایی خبر داد و گفت: تا به امروز ۶۷۰هزار زمین تامین شده و امیدواریم یک همتی صورت گیرد و تا تابستان یک میلیون زمین  روستایی را تامین کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • امسال خاموشی نداریم | ۲۰ هزار مگاوات ناترازی برق صحت ندارد
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • امسال خاموشی نداریم