Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد حیدری، سخنگوی دانشگاه آزاد در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات برگزاری ترم تابستان دانشگاه آزاد اظهار کرد: نحوه برگزاری ترم تابستان این دانشگاه وابسته به شرایط کشور و همچنین شهر‌های قرمز و سفید است.

سخنگوی دانشگاه آزاد با بیان اینکه در شهر‌های سفید امتحانات را به صورت حضوری برگزار می‌کنیم، افزود:  امتحانات تا ۲۰ تیر ادامه دارد و بعد از امتحانات ترم تابستان شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نحوه تعیین شهر‌های قرمز و برگزاری امتحانات مجازی در آنها

حیدری درباره نحوه تعیین شهر‌های قرمز و برگزاری امتحانات مجازی در آنها تصریح کرد: برای برگزاری امتحانات در شهر‌های مختلف به نسبت وضعیت آن شهر تصمیم گیری خواهد شد. همچنین برای برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری با توجه به وضعیت هر واحد تصمیم گیری می‌شود.

بیشتر بخوانید

نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد دستورالعمل بهداشتی برگزاری امتحانات حضوری دانشگاه آزاد

گفتی است، دستورالعمل بهداشتی برگزاری امتحانات حضوری دانشگاه آزاد امروز ابلاغ شد. بر این اساس تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد قبل از شروع امتحانات حضوری در سامانه خوداظهاری وزارت بهداشت ثبت‌نام کرده و در صورتی که علائم بیماری را نداشتند، پیامک دریافت شده از سامانه مذکور و یا فرم خوداظهاری تکمیل‌شده را در بدو ورود به مسئولان تعیین شده در حوزه امتحانات ارائه دهند.

در صورتی که دانشجو مطابق سامانه و یا فرم خوداظهاری بیمار باشد و یا در بدو ورود دارای علائم بیماری باشد، مجاز به شرکت در امتحان نبوده و لازم است، متعاقباً گواهی سلامت و یا عدم سلامت صادره از مراکز بهداشتی و درمانی را جهت تصمیم‌گیری در خصوص امتحان، به مسئولان آموزشی مربوطه ارائه کند.

براساس بند‌های این دستورالعمل، فاصله بین صندلی‌ها در محل برگزاری امتحانات باید دو متر باشد. استفاده از سیستم تهویه و یا باز گذاشتن پنجره‌ها در فضای برگزاری امتحانات ضروری است. حذف و یا بلا استفاده کردن آبخوری‌ها و آبسردکن‌ها بصورت موقت انجام شود. از سطل زباله درب‌دار پدالی در فضا‌های آموزشی و سرویس‌های بهداشتی استفاده شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد ترم تابستان دانشگاه آزاد امتحان مجازی ویروس کرونا برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد ترم تابستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود