Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@11:06:58 GMT

تاکید بر حل مشکلات فاضلاب پردیسان قم

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۸۰۵۲

تاکید بر حل مشکلات فاضلاب پردیسان قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم  پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری و افتتاح از تصفیه‌خانه شماره دو قم، گفت: شرکت آب و فاضلاب استان بدون خدشه‌ای به سایر پروژه‌ها احداث این تصفیه‌خانه را به سرانجام رساند و خوشبختانه سرعت بخشی به پروژه‌ها را در استان شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم با تاکید بر حل مشکلات فاضلاب پردیسان تصریح کرد: با اقداماتی که شرکت آب و فاضلاب استان در طول یک سال گذشته در منطقه پردیسان انجام داده‌اند کلاً نقاط حاد در این تصفیه‌خانه مرتفع شده است، اما برای برطرف شدن کامل مشکل باید طرح تهیه‌شده از سوی شرکت آب و فاضلاب در این منطقه اجرایی شود.

او بیان کرد: مصوباتی در این رابطه در شورای برنامه‌ریزی استان داشته‌ایم، اما چنانچه اگر نیاز است بحث‌های فنی انجام شود از سوی مسئولان سازمان آب و فاضلاب کشور در جانمایی سایت و نحوه اجرای پروژه هر چه زودتر اقدامات لازم انجام گیرد تا شاهد شروع پروژه باشیم.

بهشتی با اشاره به مشکلات جعفرآباد و مرکزی بیان کرد: با توجه به گرمای زودرس هوا و بالا رفتن مصرف آب این مشکلات خود را بیشتر نشان داده است، به‌صورت موقت این مشکلات برطرف شده و امیدواریم این مشکلات با تمهیدات شرکت آب و فاضلاب به‌موقع برطرف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم اختصاص سهمیه انتقال سرشاخه‌های دز به بخش جعفرآباد و خلجستان قم را مورد تأکید قرارداد و افزود: باید در این زمینه برای انتقال آب و لوله‌گذاری دوباره‌کاری صورت نگیرد.

بهشتی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان قم جزو فعالان احداث نیروگاه‌های خورشیدی بوده است، افزود: این شرکت از کمترین فضا‌هایی که در اختیار شرکت آب و فاضلاب بوده بیشترین بهره‌برداری را انجام داده است، همه این اتفاقات به دلیل حمایت‌ها و پشتیبانی‌های وزارت نیرو بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم با اشاره به افتتاح تصفیه‌خانه شماره دو قم تصریح کرد: شاهد فعالیت گسترده شرکت آب و فاضلاب در استان بودیم، اما از پساب نتوانسته‌ایم استفاده بهینه ببریم، تا الآن بر اساس تخصیصی که از طرف وزارت نیرو به استان داده‌شده هنوز از پساب استفاده بهینه نداشته‌ایم، ان‌شاء الله از ظرفیت سرمایه‌گذاران در بخش صنعت و پروژه‌ها به پشتوانه پساب بتوانیم استفاده کنیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات فاضلاب افتتاح تصفیه خانه شرکت آب و فاضلاب تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان

ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه فیبر نوری در خوزستان، گفت: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی و طرح فاضلاب در خوزستان به ویژه در اهواز و کارون، تاب آوری مردم کاهش یافته است.

محمد خانچی در نشست ابرپروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها که امروز (5 اردیبهشت) در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی و طرح فاضلاب در خوزستان به ویژه در اهواز و کارون، تاب‌آوری مردم کاهش یافته است. بنابراین برای اجرای طرح فیبر نوری، با هماهنگی بین دستگاهی جلساتی با اداره فاضلاب برگزار شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد:  جهش خوبی در آسفالت و تزریق نقدینگی به شهرداری و دهیاری‌ها داشته‌ایم و شاهد نهضت عظیم آسفالت در استان بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: پروژه فیبر نوری باید با زمانبندی خوب اجرا شود تا در ذهن مردم خاطره بدی ایجاد نکند. از شرکت‌های زیرساختی تشکر می‌کنیم و امیدواریم با کمک اپراتورها، فرمانداران و شهرداران در بازه زمانی کوتاه خدمات لازم ارایه شود. این پروژه یکی از خدمات زیربنایی دولت است که در ایجاد فرصت‌های اشتغال و خدمات‌رسانی حائز اهمیت است.

خانچی با اشاره به لزوم حل مشکل آنتن‌دهی در شهرهای کوهستانی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اهمیت راهیان نور و اربعین همیشه مورد سوال قرار می‌گیریم که مسیرها در آنتن‌دهی مشکل دارند که انتظار داریم رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان