Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت سوارکاری استان همدان گفت: انتظار داریم ورزش سوارکاری به عنوان یک ورزش انفرادی بتواند مجوز برگزاری مسابقات را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دریافت کند.

وحید برقعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به شرایط هیأت سوارکاری در ایام کرونا، اظهار کرد: در حال حاضر برگزاری تمام رشته‌های ورزش اسب سواری ممنوع است اما امادگی برگزاری مسابقات را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انتظار داریم ورزش سوارکاری به عنوان یک ورزش انفرادی بتواند مجوز برگزاری مسابقات را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دریافت کند.

رئیس هیأت سوارکاری استان همدان بیان کرد: برای ورزش سوارکاری حضور در مسابقات مختلف و برای پرورش دهندگان اسب نیز حضور در مسابقات استقامت و جشنواره‌های زیبایی از اهیمت خاصی برخوردار است.

وی همدان را یکی از استان‎‌های پیشتاز در این رشته عنوان کرد و افزود: مسابقات هفتگی مختلف سوارکاری در استان همدان در طول سال برگزار می‌شود  و پیشنهاد ما شروع برگزاری مسابقات در اواخر خرداد و تیرماه سال جاری است.

برقعی اضافه کرد: پیشنهادی را به ارائه داده‌ایم که در رده‌های پایه، مسابقات به صورت متمرکز در هر باشگاه به صورت مجزا، و فقط برای ا« باشگاه برگزار شود.

وی با بیان اینکه در نهایت امتیازات هر سوارکار در هر باشگاه را جمع می‌کنیم و نفرات برتر استان را مشخص می‎کنیم یادآور شد: خوشبختانه مسابقات زیبایی اسب توسط فدراسیون سوارکاری به صورت فضای مجازی برگزار می‌شود.

رئیس هیأت سوارکاری استان همدان خاطرنشان کرد: سوارکاری تنها یک ورزش نیست بلکه یک صنعت هم است زیرا سرمایه بخش خصوص در حال گردش است و نیازمند توجه ویژه از سوی مسئولان امر است.

انتهای پیام/89042/

منبع: فارس

کلیدواژه: برقعی ورزش سوارکاری برگزاری مسابقات هیأت سوارکاری استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت