Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه هراز امشب و فردا شب مسدود است، گفت: دلیل این انسداد تعمیر سیستم روشنایی و تهویه تونل‌های مسیر است.

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای استان مازندران به‌صورت پرحجم بوده و ترددها به سمت شمال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به تردد خودروهای زیاد طی تعطیلات اخیر در استان مازندران، افزود: آمار تردد خودروها در نیمه خرداد امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲۵ درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس راه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انسداد شبانه محور هراز، اضافه کرد: محور هراز امشب و فردا شب مسدود نی‌شود.

این مسوول با بیان اینکه این محدودیت از ساعت ۲۱ تا پنج بامداد روزهای ۱۹ و ۲۰ خرداد اعمال می‌شود، تصریح کرد: دلیل این انسداد تعمیر سیستم روشنایی و تهویه تونل‌های مسیر است.

قدمی یادآور شد: مسیر جایگزین در ایام انسداد محورهای کندوان و سوادکوه خواهد بود.

وی با هشدار درباره افزایش تصادفات موتورسیکلت، خاطرنشان کرد:  باتوجه به مساعد شدن هوا تصادفات با موتور افزایش یافته که لازم است راکبان موتورسیکلت به توصیه‌ها بیشتر توجه کنند.


انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران رئیس پلیس راه قدمی تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.


سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.


او  از رانندگان خواست برای تردد ار مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • استمرار هوای گرم در مازندران
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم