Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات بوکس خوزستان گفت: بوکس خوزستان توانایی و ظرفیت بالایی دارد و به کسب سهمیه المپیک توسط بوکسورهای قدرتمند و جسور خوزستانی امیدوار هستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صبح امروز دوشنبه ۱۹ خرداد ماه نشست تخصصی و برنامه ریزی هیات بوکس خوزستان با حضور ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش، حمید زنگنه منش رییس هیات بوکس خوزستان و کارشناسان ورزشی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این نشست، رییس هیات بوکس خوزستان در خصوص وضعیت این رشته ورزشی در سال ۹۸، اظهار کرد: در سال گذشته بوکس خوزستان روزهای خوبی را سپری کرد و توانستیم در بخش کارگری کشور به مقام قهرمانی رسیده و در مسابقات قهرمانی کشور در جایگاه سوم قرار بگیریم.

او گفت: برنامه های مختلفی در سال ۹۹ طرح ریزی شده و معتقدیم که بوکس خوزستان توانایی و ظرفیت بالایی دارد و می تواند روزهای خیلی بهتری را تجربه کند و امیدوارم با حمایت‌های اداره‌ کل ورزش و جوانان خوزستان بتوانیم این برنامه‌های مدنظر را اجرایی کنیم.

حمید زنگنه منش با بیان این که به کسب سهمیه المپیک توسط بوکسورهای قدرتمند و جسور خوزستانی امیدوار هستیم، بیان کرد: اشکان رضایی همراه با تیم‌ملی بوکس در سال گذشته عازم رقابت‌های کسب سهمیه المپیک شد، اما متاسفانه با وجود شایستگی بسیار، از رسیدن به این سهمیه باز ماند، آخرین مسابقات کسب سهمیه المپیک در سال جاری برگزار خواهد شد و ما امیدواریم، اشکان رضایی و همچنین مسلم مقصودی، سیاوش امیدی و رضا سلیمانی به این سهمیه دست پیدا کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون بوکس اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برنا خوزستان هیات بوکس خوزستان بوکس خوزستان هیات بوکس خوزستان کسب سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این دیدار فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: عشایر مرزبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: عشایر ما در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری حماسی و اثرگذار داشته و دارند.

وی ادامه داد: مردم و عشایر غیور کشورمان ضمن حمایت از عملیات بزرگ وعده صادق از  سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام این عملیات غرورآفرین تقدیر کردند.

در این مراسم  عشایر غیور با ندای الله اکبر،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، سپاه انقلابی تشکرتشکر، مرگ براسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ برانگلیس انزجار خود را از دشمنان اسلام و قرآن اعلام داشته ومیثاق خود را با ولایت و انقلاب و شهدا اعلام داشته اند.


همچنین در این  دیدار  بااهدای لباس فاخر بختیاری و قالیچه دستباف آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و لوح از سردار شاهوار پور تقدیر به عمل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ