Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-05-01@05:23:55 GMT

فقط ۲۵ درصد طرح‌های مجلس دهم به تصویب رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۹۱۵۸

فقط ۲۵ درصد طرح‌های مجلس دهم به تصویب رسید

به گزارش «نماینده» اقبال شاکری با اشاره به اهمیت کارآمدی مجلس اظهار داشت: قابل قبول نیست که بررسی یک طرح ۵ الی ۶ ماه در مجلس طول بکشد. در صورتی که با صرف حدود ۶ ماه زمان، طرح مذکور نیز به تصویب نرسد به معنای آن است که وقت مجلس به بطالت گذشته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس آمار ۲۵ درصد طرح‌های مجلس دهم به تصویب رسیده، این آمار به معنای این است که ۷۵ درصد زمان مجلس دهم در بررسی طرح‌ها به هدر رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکری ادامه داد: اقدامات نظارتی که نمایندگان در مجلس شورای اسلامی انجام می‌دهند، اعم از تحقیق و تفحص و... سال‌های طولانی زمان برده است.

این نماینده مردم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل بعدی این است که در حین انجام کارها نظارت نداریم و بعد از اتفاقات ورود پیدا می‌کنیم، این‌ها نکاتی است که باید در مجلس یازدهم به آن‌ها توجه داشت.

وی افزود: در ابتدای کار مجلس یازدهم، باید چند طرح را تصویب کنیم تا جهت کار مجلس را نشان دهد، امکان دارد این مصوبات بار مالی نداشته باشد، اما جهت کار مجلس یازدهم را نشان می دهد.

شاکری اظهار داشت: در صورتی که در ابتدای کار، مجلس یازدهم اقدامات صحیحی را انجام دهد، دولت نیز خود را در این راستا قرار می‌دهد و متوجه می‌شود که باید در این مسیر همگام مجلس باشد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: اقبال شاکری تصویب مجلس مجلس دهم مجلس یازدهم نظارت نماینده مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند

روز گذشته یک عضو هیأت رئیسه مجلس از امضای بیانیه‌ای در حمایت از بازگشت طرح گشت ارشاد خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • قالیباف: اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشاست
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • مالیات بر سوداگری برای کند کردن تیغ سوداگران است/گام بلند مجلس برای هزینه دار کردن فعالیت های سوداگرانه و دلالی