Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@12:35:31 GMT

اتفاق عجیب در تقویم فدراسیون جهانی تکواندو

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۹۲۵۷

اتفاق عجیب در تقویم فدراسیون جهانی تکواندو

طبق تقویم جدید فدراسیون جهانی تکواندو، زمان برگزاری مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان تغییر نکرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان طبق برنامه‌ریزی قبلی باید مهرماه به میزبانی بلغارستان برگزار شود که در تقویم جدید فدراسیون جهانی تکواندو و با تصمیمی غیرمنتظره زمان برگزاری این مسابقات تغییر نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که وضعیت تیم‌های دختران و پسران تکواندوی ایران که سابقه درخشانی در مسابقات نوجوانان جهان دارند، هنوز مشخص نیست.   تکواندو یکی از رشته‌هایی است که هنوز مجوز فعالیت رسمی آنان در شرایط کرونایی از سوی وزارت ورزش و ستاد ملی مبارزه با کرونا مشخص نشده است.   فدراسیون تکواندو در تلاش است تا این مشکل را برطرف و اجازه آغاز تمرینات تیم‌های نوجوانان را بگیرد.   منبع: ایرنا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا صباغیان نماینده بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در صحن علنی روز سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی که به عنوان مخالف جدول ۲۱ لایحه بودجه ۱۴۰۳ مطالب خود را مطرح کرد گفت که ما جداول بودجه را که در صحن مجلس در حال بررسی است در سیستم نداریم.

بنابر روایت ایرنا، وی اظهار داشت: ما این موضوع را به بخش فنی مجلس هم گفتیم اما جداول در سیستم نمایش داده نمی‌شود بهتر است که ما ابتدا جداول را در سیستم داشته باشیم تا بتوانیم دقیق‌تر و بهتر تصمیم بگیریم و به عنوان موافق یا مخالف رای بدهیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901258

دیگر خبرها

  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • روز پسر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / روز پسر ۱۴۰۳ کی است؟
  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • روز پسر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!