Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، نتایج جدیدترین نظرسنجی مرکز افکارسنجی نشان می‌دهد ۸۵.۹ درصد شهروندان اخبار مربوط به کشته شدن رومینا توسط پدرش را شنیده‌اند.

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد، ۸۵.۹ درصد از شهروندان اخبار مربوط به کشته شدن رومینا توسط پدرش را شنیده اند. ۱۴.۱ درصد مردم خبری در این مورد نشنیده‌اند.

چند درصد مردم اخبار مربوط به قتل رومینا را شنیدند؟

نتایج به تفکیک گروه‌ها نشان می‌دهد، جوانان (افراد ۱۸ تا ۲۹ سال) بیشتر از سایر گروه‌های سنی اخبار مربوط به کشته شدن رومینا را شنیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بین تحصیلات و شنیدن خبر قتل رومینا رابطه مثبتی وجود دارد. افراد با تحصیلات بالاتر بیشتر اخبار مربوط به قتل رومینا توسط پدرش را شنیده‌اند. بین زنان و مردان از این حیث تفاوت معناداری وجود ندارد.

مرکز افکارسنجی در نظرسنجی دیگری از افرادی که اعلام کردند اخبار مربوط به قتل رومینا توسط پدرش را شنیده‌اند، پرسیده است «به نظر شما پدر رومینا با شکایت و پیگیری قانونی می توانست به نتیجه‌ای برسد؟»

نتایج نشان می دهد، ۴۸.۶ درصد از پاسخگویان اعلام کردند پدر رومینا با شکایت و پیگیری قانونی می‌توانست به نتیجه برسد و در مقابل ۳۱.۷ درصد چنین نظری ندارند. ۱۹.۷ درصد هم گفتند: نمی‌دانم.

رومینا اشرفی دختر تالشی توسط پدرش به قتل رسید

نتایج به تفکیک گروه‌ها نشان می‌دهد، زنان (۵۵.۲ درصد) بیشتر از مردان (۴۲درصد) معتقدند که پدر رومینا با پیگیری قانونی به نتایج بهتری می‌رسید. بین گروه‌های سنی از این حیث تفاوت معناداری مشاهده نمی‌شود. همچنین افراد با تحصیلات «دیپلم و زیر دیپلم» بیشتر از افراد با تحصیلات دانشگاهی معتقدند که پیگیری قانونی به نتیجه بهتری می‌رسید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو یارانه دلار بورس کرونا کرونا در جهان رومینا اشرفی اخبار قتل اخبار حوادث ایران خواب رسانه قتل دختر ویدیو اخبار گیلان رومینا اشرفی فیلم دختر زن اخبار تهران عکس پرونده تجاوز مرگ اخبار خراسان رضوی حوادث مشهد اخبار مربوط پیگیری قانونی نشان می دهد قتل رومینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد

متوسط قیمت کالا‌های خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور– فروردین ۱۴۰۳ از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد.

 در گروه نان و غلات، اقلام " شیرینی خشک " با ۳.۳ درصد و" برنج ایرانی درجه یک " با ۲.۶ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

در فروردین ماه ۱۴۰۳ تغییرات متوسط قیمت اقلام خوراکی منتخب برای گروه‌های مختلف کالا‌های خوراکی در مناطق شهری کشور بشرح زیر است:

نان و غلات:

در این گروه، اقلام " شیرینی خشک " با ۳.۳ درصد و" برنج ایرانی درجه یک " با ۲.۶ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آنها:

در این گروه، اقلام " گوشت گوسفند" با ۵.۶ درصد، " گوشت گاو و گوساله" با ۱.۸ درصد و "کنسرو تن ماهی" با ۱.۲ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

لبنیات، تخم مرغ و انواع روغن:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به "شیر خشک" با ۴.۳ درصد و " کره پاستوریزه" با ۱.۲ درصد و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به " تخم مرغ ماشینی " با ۲.۰- درصد و "روغن نباتی جامد " با ۰.۱- درصد می‌باشد.

میوه و خشکبار:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به "پرتقال" با ۱۵.۲ درصد، "لیمو ترش" با ۱۳.۹ درصد و" انار " با ۱۰.۵ درصد می­باشد و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به " هندوانه " با ۱۴.۷- درصد است.

سبزیجات و حبوبات:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به"" پیاز" با ۲۹.۵ درصد، " هویج فرنگی" با ۱۳.۶ درصد و فلفل دلمه ای" با ۱۰.۷ درصد و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به " خیار " با ۳.۰- درصد است.

قند و شکر، آشامیدنی‌ها و سایر خوراکی‌ها:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به" شکر " با ۲.۹ درصد، " سس گوجه فرنگی " و" قند " با ۱.۸ درصد است.

منبع: روابط عمومی مرکز آمار ایران 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • محققان : مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟
  • با زور نمی‌توان دین‌داری و حجاب ترویج کرد | توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد | رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد