Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:06:12 GMT

«جهانبخش آرمان» فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۹۸۸۲

«جهانبخش آرمان» فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه سرهنگ «جهانبخش آرمان» در مراسمی که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مصلای مسجد جعفری صومعه سرا به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان صومعه سرا معرفی شد.

امام جمعه صومعه سرا در این مراسم با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در طول همه سال‌های گذشته در رأس نهادهای خدمت گذار به مردم قرار داشته است، اظهار کرد: عملکرد سپاه در حوزه کمک رسانی به مردم درخشان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمد مهدی راشدی نوری با بیان اینکه از مهم‌ترین شاخص‌های سپاه ایثار و از خود گذشتگی است، بیان کرد: در خدمت به محرومان و نیازمندان و سایر بخش‌ها سپاه حضوری فعال داشته است.

امام جمعه صومعه سرا تصریح کرد: اشتغال و ساخت خانه برای محرومین، برنامه‌های فرهنگی، تقویت و حمایت از طرح شجره صالحین از مهم‌ترین اقدامات سپاه است.

در پایان از زحمات و تلاش‌های سرهنگ «سید حسن حسینی» فرمانده سابق سپاه ناحیه صومعه سرا قدردانی و سرهنگ جهانبخش آرمان به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

کد خبر 4944619

منبع: مهر

کلیدواژه: صومعه سرا سپاه قدس گیلان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان ایلام آتش سوزی سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند امام خمینی ره آتش سوزی جنگل ها سانحه تصادف صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله مرغ زنده در تالش

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش گفت: مأموران انتظامی به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی نیسان در حال تردد در محور آستارا مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودروی باری ۲۰۸ قطعه مرغ زنده به وزن تقریبی ۷۰۰ کیلوگرم بدون مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

فرمانده انتظامی تالش از تحویل طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی و معرفی متهم ۴۸ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا خبر داد. 

سرهنگ رستمی تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.

او همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی