Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از احتکار بیش از ۱۵ هزار عدد محلول ضدعفونی کننده دست به ارزش تقریبی ۴.۷ میلیارد ریال در انبارهای شهرستان ری در طرح نظارتی بازدید از مراکز نگهداری کالا خبر داد. ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با اعلام خبر کشف محلول ضدعفونی کننده دست در انبارهای شهرستان ری اظهار داشت: در راستای طرح نظارتی بازدید مراکز نگهداری کالا از انبارهای سطح شهرستان ری انباری با موجودی 15 هزار و 795 عدد محلول ضدعفونی کننده دست کشف و شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس بیان کرد: ارزش ریالی این محموله اکتشافی در حدود 4 میلیارد و 738 میلیون و 500 هزار ریال است که به دلیل احتکار از سوی بازرسان شناسایی و جهت اعمال مراحل قانونی به مراجع قضایی ارائه می‌شود.

انبار احتکار برنج هندی در همدان کشف شد

حدود 800 تن حبوبات احتکارشده در انبارهای ری کشف شد

تهران| 60 تن گوشت منجمد احتکاری در انبارهای شورآباد کشف شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری همچنین افزود: بازرسان  اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در طرح بازرسی و نظارت های برنامه‌ریزی شده، انبارهای کالای شهرستان ری را به صورت کامل رصد می‌کنند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه 5 تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه‌ها اختصاص داده شده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می‌شود.

انتهای پیام/220/ح

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محلول ضدعفونی کننده شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۲۰۰ معدن فعال در کردستان

معاون امور معادن اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ معدن فعال در استان کردستان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی صمت، مهدی سیفی باغی‌خانی اظهار کرد: معادن نقش مهم و اساسی در اشتغال‌زایی دارند و در حال حاضر ۴۲۰۰ نفر به صورت مستقیم در معادن استان کردستان مشغول به کار هستند.

وی افزود: با توجه به اهمیت معادن در اشتغال‌زایی شغل‌های غیرمستقیم، بسیاری نیز از وجود این معادن برخوردار می‌شوند.

معاون امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان به میزان اکتشافات معادن در سطح استان اشاره کرد و گفت: در بحث اکتشاف معادن دو بخش خصوصی و دولتی امور اکتشافات را در سطح استان انجام می‌دهند.

سیفی باغی‌خانی ادامه داد: در بخش دولتی با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین سازمان صمت، سازمان زمین‌شناسی و ایمیدرو، اکشتافات معدنی در سطح وسیع به سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور واگذار شده است.

وی اضافه کرد: این اقدام با هدف شناسایی عناصر کمیاب که در حالت عادی به آن توجه نشده، در حال انجام به صورت سطحی و عمقی است.

معاون امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: پس از شناسایی، سرمایه‌گذاری از طریق ایمیدرو انجام می‌شود و سازمان زمین شناسی در امور اکتشافات از توان نیروهای متخصص استانی نیز استفاده می‌کند.

سیفی باغی‌خانی به رسالت بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: در بخش خصوصی نیز تعدادی شخصیت حقیقی و حقوقی عملیات اکتشاف را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای متخصص نیز در زمینه اکتشافات معدنی در سطح استان داریم، تصریح کرد: همچنین در این بخش از توان فارغ‌التحصیلان زمین‌شناسی استفاده می‌شود و عمده فعالیت‌ها توسط نیروهای متخصص داخل استان در حال انجام است و در هر جا که نیاز باشد از توان نیروهای متخصص کشوری نیزه بهره می‌بریم.

معاون امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان به وضعیت استان در کشفیات معادن اشاره و خاطرنشان کرد: استان کردستان از لحاظ کیفی و ذخایر معدنی وضعیت بسیار خوبی دارد و ذخایر و معادن فلزی در حال اضافه شدن هستند.

سیفی باغی‌خانی ادامه داد: همچنین معادن سنگ آهن و طلا نیز در استان در حال اکتشاف است و سایر اکتشافات قبلی نیز در حال انجام است.

وی به وضعیت سرمایه‌گذاران به بخش معادن نیز اشاره و اضافه کرد: سرمایه‌گذاران نگاه خوب و مثبتی به حوزه معادن دارند و با تاکید مقام معظم رهبری بر حوزه معادن و جایگزینی آن به جای نفت اهمیت معادن روز به روز در حال بیشتر شدن بوده و استقبال سرمایه‌گذاران بیشتر است.

معاون امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد: بیشترین معادن سطح استان در شهرهای قروه، بیجار و سقز وجود دارد.

کد خبر 751580

دیگر خبرها

  • وجود ۲۰۰ معدن فعال در کردستان
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس