Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که صبح امروز در خبر‌ها آمد که امتیاز تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم به اسپیناس زنجان فروخته شده، با واکنش‌های زیادی رو به رو شده است و عده‌ای بر این باور هستند که امتیاز تیم سوهان محمد از قم خارج شده و به زنجان فروخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه رسول قلی زاده مالک و مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در گفت و گو با خبرنگار ما درباره فروش امتیاز این تیم به اسپیناس زنجان اظهار داشت: وقتی صبح من این خبر را شنیدم بسیار تعحب کردم. گویا عده‌ای می‌خواهند با این خبر‌ها برای تیم ما حاشیه درست کنند. ما تا امروز با هیچ کدام از مسئولان اسپیناس زنجان صحبتی راجع به فروش امتیاز تیم انجام نداده و به شدت این خبر را تکذیب می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

پرهیزگار: حضور استقلال و پرسپولیس می‌تواند به جذابیت‌های فوتسال کمک کند

او افزود: در چند ماه گذشته باشگاه‌های زیادی با من تماس گرفتند و راجع به فروش امتیاز تیم صحبت کرده اند، اما من فعلا دست نگه داشته ام و مسئولان ورزش استان قم هم طی روز‌های گذشته وعده‌هایی را به ما داده اند که از تیم حمایت کرده و نگذارند این تیم از استان قم خارج شود. من قبلا هم در مصاحبه هایم اعلام کرده ام که هیچ تمایلی ندارم فصل بعد در مسابقات لیگ برتر تیمداری کنم، زیرا هنوز مطالبات بازیکنانمان را پرداخت نکرده ایم. ابتدا باید مطالبات بازیکنان را پرداخت کرد و بعد از آن به فکر تیمداری افتاد. اگر قرار باشد امتیاز تیم را به فروش برسانیم قطعا خودمان به صورت رسمی رسانه‌ای خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتسال فروش امتیاز امتیاز تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد

به نظر می‌رسد تعداد ۵ کنسرت در تهران که قرار بود در سالن‌های اسپیناس پالاس و میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شوند، به علت برگزاری رویداد «ایران اکسپو» در مجموعه نمایشگاه بین‌المللی لغو شدند، اگرچه که شاید بهتر بود پیش از برگزاری این رویداد تهمیدات لازم سنجیده می‌شد!

به گزارش ایسنا، رویداد «ایران اکسپو» از امروز ۸ اردیبهشت‌ آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت میزبان بیش از ۲۰۰۰ نفر از ۸۰ کشور در محل نمایشگاه بین‌المللی خواهد بود. در همین راستا اما نهادهای ذی‌صلاح دستور لغو کنسرت‌های موسیقی که قرار بود از ۶ تا ۱۲ اردیبهشت در دو سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و اسپیناس پالاس برگزار شوند را صادر کرده‌اند و بدین ترتیب برگزاری این کنسرت‌ها به تاریخ دیگری موکول شده‌ است.

کنسرت‌هایی که لغو شده‌اند شامل کنسرت‌های مهدی احمدوند پنجشنبه ۶ اردیبهشت، فرزاد فرزین جمعه ۷ اردیبهشت (اسپیناس پالاس)، معین زندی دوشنبه ۱۰ اردیبهشت، امید حاجیلی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت، کنسرت گرشا رضایی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت می‌شوند؛ البته اجرای ناصر زینلی که قرار بود چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در اسپیناس پالاس برگزار شود، هنوز در وضعیت بلیت‌فروشی قرار دارد و مشخص نیست که برگزاری آن لغو می‌شود یا خیر!

زمانی که خبر لغو یک کنسرت موسیقی منتشر می‌شود، شاید اولین مقوله‌ای که به ذهن متبادر شود بحث احترام به مخاطب است؛ زیرا زمانی که یک هنرمند یا گروه موسیقی خبر برگزاری کنسرت خود را اعلام می‌کند، طرفداران او برای حضور در کنسرت برنامه‌ریزی و هزینه می‌کنند. گاه این برنامه‌ریزی‌ها برای حضور در یک کنسرت وقت و هزینه زیادی را می‌طلبد؛ چراکه به هر حال مخاطب باید چند ساعتی را برای حضور در یک کنسرت در نظر بگیرد و خرید بلیت‌ها حتی برای یک نفر هم هزینه سنگینی به همراه دارد.

با این وجود بارها شاهد بوده‌ایم که کنسرت‌های موسیقی پس از بلیت‌فروشی و در حالی که در چند قدمی برگزاری بوده‌اند، لغو شده‌اند؛ گویی که وقت و پول مردم هیچ ارزشی نداشته باشد.

برگزاری «ایران‌اکسپو» نیز رویدادی نیست که همین هفته پیش برای برگزاری آن تصمیم گرفته شده باشد که بخواهند کمتر از یک هفته مانده به برگزاری، کنسرت‌های دو سالن اسپیناس پالاس و میلاد نمایشگاه را لغو کنند. درحقیقت زمانی که قرار است بیش از  ۲هزار نفر آن هم از ۸۰ کشور جهان در یک رویداد شرکت کنند، برگزارکنندگان باید همه جوانب از محل اقامت این افراد تا ایجاد ترافیک در محل برگزاری و اطراف آن را در نظر بگیرند که نخواهند دقیقه ۹۰ پول و زمان مردم را به هیچ بشمارند و به راحتی و بدون اینکه گویا اهمیتی داشته باشد، ۵ کنسرت را لغو کنند!

اما این در حالی است که کنسرت ناصر زینلی که قرار است ۱۲ اردیبهشت برگزار شود، در حال بلیت‌فروشی است؛ اگرچه که این روز مصادف است با روز آخر «ایران اکسپو» و از آنجایی که هتل اسپیناس در محدوده برگزاری این رویداد قرار دارد و احتمالا محل اقامت تعدادی از میهمانان باشد، با هجوم مخاطبان کنسرت به سالن و با وجود فعال بودن اکسپو، ترافیک سنگینی در آن محدوده ایجاد خواهد شد. از طرفی مشخص نیست که چرا وقتی که اعلام شده تمامی کنسرت‌های دو سالن اسپیناس پالاس و میلاد نمایشگاه تا روز ۱۲ اردیبهشت باید لغو شوند، چرا این کنسرت هنوز بلیت‌فروشی می‌کند؟!

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوج ناهماهنگی در ایران؛ چرا ناگهان پنج کنسرت لغو شد؟
  • ماجرای لغو کنسرت‌ها در تهران چیست؟
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟
  • مالاریا مهم ترین بیماری انگلی تهدید کننده سلامت بشر در دنیا+ فیلم
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند