Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:30:23 GMT

اسنایدر: زمان قهرمانی اینتر فرا رسیده است

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۰۲۴۵

اسنایدر: زمان قهرمانی اینتر فرا رسیده است

مهاجم پیشین تیم فوتبال اینتر معتقد است زمان قهرمانی این تیم فرا رسیده است. ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزلی اسنایدر که بین سال‌های 2009 تا 2013 در اینتر عضویت داشت و با این تیم  قهرمانی در پنج جام مختلف از جمله سه‌گانه قهرمانی ایتالیا و اروپا را تجربه کرد، می‌گوید شاگردان کونته این فصل می‌توانند فاتح جام حذفی ایتالیا شوند اما قهرمانی در سری A ایتالیا را دور از دسترس می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر در حال حاضر با یک بازی کمتر و 54 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار دارد و با یوونتوس صدرنشین 9 امتیاز اختلاف دارد. شاگردان آنتونیو کونته در حالی در تاریخ 24 خرداد در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف ناپولی خواهند رفت که در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر در جوزپه‌ مه‌آتزا تن به شکست دادند.

اسنایدر در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «ایل ماتینو» چاپ ناپل گفت: امیدوارم اینتر بتواند با شکست ناپولی به دیدار فینال صعود کند و قهرمان شود. من فکر می‌کنم زمان قهرمانی اینتر فرا رسیده است. آنها اما شانس خیلی کمی برای قهرمانی در سری A دارند. یوونتوس همچنان مدعی اصلی فتح اسکودتو است. آنها بهترین تیم را دارند و هر فصل هم بهتر می‌شوند.

فیورنتینا برای فروش کیه‌زا به اینتر تخفیف نداد/ نراتزوری به سراغ موراتا می‌رود

مهاجم پیشین اینتر و تیم ملی فوتبال هلند تصریح کرد: شاید با خود فکر کنید که روند قهرمانی‌های یوونتوس به پایان رسیده اما آنها موفق شده‌اند بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرند که می‌توانند تفاوت را رقم بزنند و با انگیزه درستی به کسب جام‌ها ادامه دهند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام حذفی ایتالیا سری A اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام حذفی ایتالیا سری A اینترمیلان جام حذفی ایتالیا سری A اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟

رم تمریناتش را برای بازی یک‌شنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد.

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود. در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا / واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!
  • واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟