Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@03:41:21 GMT

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در کاشان

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۰۵۹۰

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری ۱۵ نفر از اراذل و اوباش شاخص در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ ولی عصر (ج)در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، علی قربانی اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف پاکسازی آن مناطق از لوث وجود مجرمان و با دستور دادستان عمومی و انقلاب کاشان، توسط ماموران انتظامی این شهرستان در سطح حوزه استحفاظی کلانتری12 ولی عصر (عج) شهر کاشان به مرحله ی اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: در نتیجه این طرح و باتلاش ماموران ، تعداد 15نفر از اراذل و اوباش شاخص ، 18نفر فروشنده مواد مخدر و 7نفر سارق حرفه ای دستگیر و طی بازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از نیم کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین همگی آماده عرضه ، تعداد زیادی قمه و سلاح سرد ، مبلغ بیش از 65 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر و مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل طلاجات و اموال منازل ، 16 دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه و 2 دستگاه خودرو مسروقه کشف و ضبط شد.

وی در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی ، تأکید کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان

رئیس اداره هواشناسی کاشان ضمن اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان گفت: شهروندان از تردد در رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند. - اخبار استانها -

عباس ارغوانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان اظهار داشت: این سامانه که از اواخر روز چهارشنبه تا جمعه پیش‌بینی شده است موجب بروز باران، رگبار و رعد و برق و حتی تگرگ می‌شود.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی در بخش‌های قمصر، برزک و نیاسر شهرستان کاشان محسوس‌تر است، افزود: لازم است اقدامات لازم در زمینه پیشگیری از وقوع سیلاب، آبگرفتگی معابر و به جریان افتادن آب در مسیل‌ها پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان با بیان اینکه شهروندان از تردد در مسیر رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها خودداری کنند، ابراز داشت: این سامانه بارشی اواخر روز جمعه 14 اردیبهشت از مناطق کاشان و آران و بیدگل خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه امکان وقوع تندباد محلی نیز پپش‌بینی می‌شود، گفت: اوج بارش‌ها بیشتر در مناطق کوهستانی شهرستان کاشان انتظار می‌رود و می‌تواند با رعد و برق، تندبادهای موقتی و در برخی مناطق با تگرگ همراه باشد.

صدور 2 هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان

ارغوانی با بیان اینکه لازم است سازه‌های موقت در شهرستان کاشان استحکام‌سازی شوند، تصریح کرد: دستگاه‌های خدماتی و امدادی نیز برای احتمال وقوع هرگونه رخداد و رویداد آمادگی داشته باشند تا در صورت وقوع حادثه اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/801/.

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی