Web Analytics Made Easy - Statcounter

طلوع نیوز افغانستان امروز دوشنبه اعلام کرد که بین رییس جمهوری و رییس شورای عالی مصالحه ملی بر سر واژه‌ اعطای مارشالی در فرمان رییس‌جمهوری، اختلاف بوجود آمده ‌است.

این منبع افزود: قرار بود رییس‌جمهور فرمان خود را با محتوای مارشال افتخاری برای دوستم صادر کند، اما عبدالله با درج واژه افتخاری مخالفت کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهور غنی و عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی پس از انتخابات جنجالی مهرماه سال گذشته و ادعای تقلب در آن دچار اختلاف شدند که پس از ماه‌ها تلاش، دو طرف با میانجیگری بزرگان داخلی افغانستان با تقسیم قدرت به این اختلاف پایان دادند.

در بند نخست بخش پنجم توافق‌نامه سیاسی اشرف غنی و عبدالله، به اعطای رتبه مارشالی به عبدالرشید دوستم تاکید شده‌است. بر اساس این توافق‌نامه دوستم در کنار بدست آوردن رتبه مارشالی عضویت شورای عالی دولت و عضویت شورای امنیت ملی را نیز خواهد داشت.

برچسب‌ها عبدالرشید دوستم عبدالله عبدالله اشرف غنی افغانستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عبدالرشید دوستم عبدالله عبدالله اشرف غنی افغانستان عبدالرشید دوستم عبدالله عبدالله اشرف غنی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ژنرال صهیونیست از راهبرد اسرائیل مقابل ایران

بازدید 7 اسحاق بریک ژنرال اسرائیلی در گفت و گو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی اسرائیل به تحلیل راهبرد نیروی هوایی این کشور پرداخت و از عقب افتادن اسرائیل مقابل ایران در توسعه پهپاد و تمرکز بیش از حد بر جنگنده‌ها با خشم سخن گفت. تحلیل این ژنرال صهیونیست را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • خشم ژنرال صهیونیست از راهبرد اسرائیل مقابل ایران
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • زبانزد شدن تجمل‌گرایی اشرف خواهر شاه + عکس و سند
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم