Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@23:25:16 GMT

جدیدترین قیمت میوه و صیفی/بی‌ثباتی در قیمت گیلاس

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۰۶۷۷

جدیدترین قیمت میوه و صیفی/بی‌ثباتی در قیمت گیلاس

آفتاب‌‌نیوز :

براساس مشاهدات میدانی هر کیلو پیاز و سیب زمینی با قیمت ۴۰۰۰ تومان، گوجه فرنگی ۶۰۰۰ تومان، زنجبیل ۴۵ هزارتومان، سیر ۳۰ هزارتومان، لیموترش ریز ۵۰ هزارتومان، خیار ۷۰۰۰ تومان، پرتقال تامسون و پرتقال توسرخ ۱۵ هزارتومان، زردآلو حدود ۳۰ تا ۴۰ هزارتومان، گوجه سبز ۱۵ هزارتومان، توت فرنگی حدود ۲۰ تا ۳۰هزارتومان، هندوانه ۳۲۰۰ تومان، هلو ۱۵هزارتومان و سیب قرمز حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان در خرده فروشی‌ها به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت گیلاس نیز بسته به نوع و کیفیت آن متفاوت و از ۲۰ هزار تا ۱۰۰ هزارتومان است.

بر اساس کشف قیمت میدان میوه و تره بار مرکزی تا ۲۵ خردادماه، قیمت لیموترش سنگی ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، لیموترش ریز ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان، گوجه فرنگی بوته رس۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰، فلفل دلمه سبز ۵۰۰۰ تا ۱۰ هزارتومان، سیر خشک ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان، سیب زمینی۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، پیاز زرد ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، پیاز شیری ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، هندوانه ۱۲۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، موز ۱۳ تا ۱۸ هزارتومان، ملون ۳۰۰۰ تا ۵۵۰۰تومان، گیلاس صورتی ۱۲ تا ۲۲ هزارتومان، گیلاس تکدانه ۲۵ تا ۳۵ هزارتومان، گوجه سبز شمال۴۰۰۰ تا ۱۰ هزارتومان، گوجه سبز برغان ۷۰۰۰ تا ۱۵ هزارتومان، طالبی ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان، سیب قرمز ۸۰۰۰ تا ۱۲هزارتومان، سیب زرد ۹۰۰۰ تا ۱۵ هزارتومان، زردآلو کاشان ۸۰۰۰ تا ۱۵ هزارتومان، زردآلو شیراز ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان، خیار رسمی۲۵۰۰تا ۵۰۰۰ تومان، توت فرنگی کرج ۱۰ تا ۲۰ هزارتومان، توت فرنگی سنندج ۸۰۰۰ تا ۱۷هزارتومان، پرتقال تامسون شمال و پرتقال توسرخ ۶۰۰۰ تا ۱۰ هزارتومان است که با اعمال سود ۳۵ درصدی در خرده فروشی ها به فروش می‌رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: میوه و تره بار میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت و برداشت ۱۵ کیلو گوجه فرنگی در گونی‌های پلاستیکی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آغاز برداشت گل گاوزبان در اشکورات رودسر (فیلم) فرآیند کشت، پرورش و برداشت خیار محلی در کامبوج (فیلم) برداشت توت فرنگی از مزارع مازندران (فیلم)

دیگر خبرها

  • ترشی پیاز و گوجه فرنگی خانگی با روشی ساده و فوری
  • کشت و برداشت ۱۵ کیلو گوجه فرنگی در گونی‌های پلاستیکی (فیلم)
  • دم گیلاس؛ معجونی شفابخش برای درمان بیماری‌ها
  • افرادی که آلرژی بهاری دارند چه غذاهایی بخورند؟
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی اعلام شد
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • دم گیلاس ؛ معجونی شفابخش برای درمان بیماری‌ها
  • بازار سیب‌زمینی، پیاز و گوجه‌فرنگی تامین است
  • آلرژی بهاری دارید؟ این مواد غذایی را بخورید