Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@04:05:18 GMT

شکست مسی در برابر رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۰۶۸۴

شکست مسی در برابر رونالدو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اسپورتولوژی، اما همانقدر که رونالدو برای آغاز سری آ اشتیاق دارد بارسایی ها نگران هستند و دلیلش هم چیزی نیست جز ناآمادگی احتمالی لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا.

در تمام مدت قرنطینه رونالدو با سخت کوشی و پیگیری تمرینات خود را پشت سر گذاشت این در حالی است که مسی تمرین را جز اولویت های خود قرار نداد و بیشتر سعی کرد از حضور در کنار همسر و سه پسرش لذت ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون با یک رونالدوی آماده طرف هستیم و یک مسی ناآماده. رونالدو مثل همیشه بدنی ورزیده دارد اما به نظر می رسد مسی به عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال تا حدودی اضافه وزن پیدا کرده.

از روز جمعه 23 خرداد لالیگای اسپانیا برمیگردد. در این روز سویا به مصاف بتیس می رود و گرانادا مقابل ختافه قرار خواهد گرفت.

بارسلونا هم اکنون با 2 امتیاز بیشتر نسبت به رئال مادرید با 58 امتیاز در صدر جدول به سر می برد و کار سختی برای حفظ صدر دارد.

در سری آ هم کار سخت است. یوونتوس 63 امتیازی و صدرنشین فقط یک امتیاز با تیم دوم جدول یعنی لاتزیو فاصله دارد اما با یک رونالدوی آماده می توان حتی امتیاز عقب افتاده را هم جبران کرد.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مسی رونالدو فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در ورزشگاه دستگردی تهران در حالی که با گل طالب ریکانی پیش افتاده بود، با دو گل هواداری‌ها شکست را پذیرفت‌.

شکست، پرتکرارترین کلمه برای صنعت نفت آبادان بوده وآنها با ۱۵ باخت، بیش از هرتیمی بازنده زمین را ترک کرده‌اند.

صنعت نفت که طرفداران زیادی هم دارد با ۱۶ امتیاز و پنج امتیاز فاصله با رده پانزدهم در قعر جدول قرار گرفته و نزدیک‌ترین تیم به سقوط است‌.

نفتی‌ها در پایان بازی نای بلند شدن و رفتن به رختکن را هم نداشتند و روز تلخ و غمگینی را پشت سر گذاشتند.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • واکنش کریستیانو رونالدو به رویارویی النصر و الهلال در فینال جام پادشاهی
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها