Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کیومرث مظفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت : بیمه سلامت در راستای تسهیل خدمت رسانی و کاهش دغدغه بیمه شدگان روستایی، عشایری و بیمه سلامت همگانی، تمهیداتی برای تمدید اعتبار دفترچه‌های درمانی آن‌ها اندیشیده است که به صرفه جویی کاغذ، کاهش تردد‌ها و جلوگیری از انتقال بیماری کرونا هم کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : بیمه شدگان روستایی و عشایری که پیش از این دفترچه درمانی آن‌ها ۶ ماه تمدید اعتبار شده، اما این ۶ ماه به پایان رسیده است، در صورت بستری شدن در مراکز درمانی می‌توانند برای یکبار با استفاده از معرفی نامه بیمه سلامت از پوشش خدمات بیمه‌ای استفاده کنند.

 مظفری افزود: دفترچه درمانی بیمه شدگان روستایی و عشایری در شهر‌های زیر ۲۰۰ هزار نفر هم که پیش‌تر از تمدید اعتبار ۶ ماه استفاده نکرده اند، از سوی بیمه سلامت از تاریخ پایان اعتبار به مدت ۶ ماه تمدید اعتبار می‌شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه درباره بیمه شدگان بیمه سلامت همگانی افزود: تمدید اعتبار دفترچه آن دسته از بیمه شدگان همگانی که دفترچه درمانی آن‌ها پیش از این ۶ ماه تمدید اعتبار شده، مشروط به آزمون وسع خواهد بود.

او افزود: البته کسانی که از تمدید اعتبار ۶ ماهه استفاده نکرده اند، می‌توانند از این امتیاز استفاده کنند به شرط اینکه کمتر از یکسال از پایان اعتبار دفترچه آن‌ها گذشته باشد.

مظفری گفت: خدمات مراکز درمانی از ابتدای تیر امسال در قالب سامانه استحقاق‌سنجی الکترونیک ارایه می‌شود و بیمه سلامت به سمت کاهش کاربرد دفترچه سپس حذف آن حرکت خواهد کرد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت علوم پزشکی درمان بیماری تمدید اعتبار بیمه سلامت بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این مجتمع در سه‌طبقه و در دو مرحله کلنگ زنی شد که دارای ۱۷ سالن و سر در خواهد بود.

وی بیان کرد: اعتبار موردنیاز برای این پروژه در مرحله اول ۱۵۰ میلیارد ریال است و این طرح در سه مرحله اجرایی می‌شود.

جاودان سیرت تصریح کرد: مرحله اول فونداسیون و طبقه اول است و با اعتبار مشخص‌شده ساخته می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح در مراحل دوم و سوم نیز اعتبارات دیگری اختصاص داده خواهد شد.

کد خبر 6098461

دیگر خبرها

  • هدیه ۴۰۰ هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب
  • هدیه ۴۰۰ هزار تومانی خرید کتاب برای بیمه‌شدگان جدید تامین اجتماعی
  • ایجاد داروخانه دولتی ویژه بیماران خاص در کرمانشاه
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی
  • ۸۰ درصد بیمه شدگان سلامت همدان رایگان زیر پوشش هستند
  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • بیش از۶۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی زیر پوشش بیمه سلامت
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد