Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@18:56:12 GMT

عکس ؛ حسین شمس  عضو کمیته فنی وارد عمل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۰۷۶۳

عکس ؛ حسین شمس  عضو کمیته فنی وارد عمل شد

حسین شمس  عضو کمیته فنی فوتسال برای بازگرداندن باشگاه دبیری تبریز به تیمداری دوباره در فوتسال دست به کار شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین شمس که برای ضبط کلاس آموزشی کانون ورزشی فوتسال دانش‌آموزان کشور در تبریز به سر می‌برد، ظهر روز گذشته به دیدار مالک باشگاه دبیری تبریز رفت حسین شمس در نشستی صمیمانه برای بازگشت تیم قدیمی و با ریشه دبیری به لیگ برتر به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که در دفتر بیمارستان بین‌المللی تبریز برگزار شد، عضو کمیته فنی فوتسال فدراسیون فوتبال به مرور خاطرات اولین قهرمانی تاریخ فوتسال تبریز توسط باشگاه دبیری تبریز و کسب عنوان آسیایی این تیم پرداخت و خواستار تجدید نظر سیاست‌های مدیران این باشگاه برای ادامه حضور در لیگ‌برتر ایران شد.

شهرام دبیری نیز در این دیدار از نبود زیرساخت‌های حمایتی از فوتسال و همچنین عدم پخش زنده این رشته که پس از دوران مدیریت صادق درودگر حلقه مفقوده فوتسال شده، ابراز ناراحتی کرد و قول داد تا زمینه‌های حضور باشگاه دبیری تبریز را در صورت پیگیری فدراسیون برای رفع نواقص موجود بررسی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتسال حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال فوتسال محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو باشگاه دبیری تبریز حسین شمس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز

دریافت 65 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات آماده سازی تیم فوتبال تراکتور این روزها زیرنظر حمید مطهری مربی این تیم درحال برگزاری است.

کد خبر 6088924

دیگر خبرها

  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • حسین عبدی: چند ماه را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می‌کنیم