Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@13:54:03 GMT

دستگیری کلاهبرداران با پوشش رادیو جوان

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۱۲۹۱

دستگیری کلاهبرداران با پوشش رادیو جوان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ خانی پور جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: اعضای  باند کلاهبرداری تلفنی در پوشش رادیو جوان و رسانه با تماس تلفنی با عموم مردم به بهانه برنده شدن در مسابقات رادیو جوان از آن‌ها کلاهبرداری می‌کردند.

سرهنگ خانی پور افزود: با وصول چندین فقره شکایت به پلیس فتا زنجان مبنی براینکه فرد ناشناسی در تماس تلفنی، خود را مجری رادیو جوان معرفی و به بهانه واریز کمک هزینه سفر به عتبات عالیات از حساب بانکی آن‌ها به صورت غیرمجاز برداشت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: متهمان در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و با اخذ نیابت قضائی سه نفر متهم دستگیر و از آن‌ها تعداد زیادی کارت بانکی اجاره‌ای، سیم‌کارت و گوشی‌های هوشمند توقیف شد.   او در ادامه اظهار کرد: کلاهبرداران با ترفند‌های خاص و پس از اغفال قربانیان، آن‌ها را به نزدیکترین دستگاه خودپرداز محل سکونت کشانده و پس ازدریافت اطلاعات کارت بانکی بیش از ۵۰۰ میلیون ریال از حساب این افراد کلاهبرداری کرده اند.     انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی دستگیری سارقان کلاهبرداری اینترنتی رادیو جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر ‌و به مقر پلیس انتقال دادند.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند