Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@10:11:48 GMT

طرح جامع ایستگاه راه آهن اینچه برون تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۱۳۰۴

طرح جامع ایستگاه راه آهن اینچه برون تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عبدالکریم زاده بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای حمل و نقل گلستان اظهار کرد: هفت نقطه از راه آهن استان در سیل سال ۹۸، تخریب شد که ۶ نقطه آن تا خرداد سال گذشته با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان مرمت و آبراهه ایجاد شد.

وی افزود: با وجود این که سال گذشته چند ماه از سال مسیر مبادلات تجاری با ترکمنستان بسته بود اما شاهد رشد ۱۲۶ درصدی صادرات بودیم و ۸۶ هزار تن بار که عمدتاً سیمان بود به کشورهای ترکمنستان، قزاقستان و غیره صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالکریم زاده ادامه داد: طی این مدت شاهد واردات ۲۶ هزار تنی بودیم و در مجموع واردات بین المللی ما ۶ درصد رشد داشت.

وی در خصوص اعتبارات سیل، بیان کرد: چهار میلیارد تومان برای تعمیر و تعبیه آبراهه در ریل و چهار میلیارد تومان هم برای پل مزین اختصاص یافت که اجرای پل در مرحله انجام مناقصه بوده و ۱۷ ماه برای اتمام آن زمان نیاز است.

عبدالکریم زاده از تصویب طرح جامع ایستگاه اینچه برون خبر داد و گفت: هم اکنون پیگیر ابلاغ طرح جامع اینچه برون هستیم و کمیته‌ای برای جذب سرمایه گذار ایجاد شده است.

وی همچنین از برطرف شدن مشکل خط ریلی عریض در مرز ایران و ترکمنستان خبرداد.

عبدالکریم زاده در بخش دیگری از سخنان خود به بسته شدن مسیر تبادلات تجاری بین ایران و ترکمنستان در پی شیوع کرونا خبرداد و گفت: ۱۳۱ واگن از اسفندماه تاکنون در مرز متوقف هستند که مقرر شده هشتم الی ۱۰ ژوئن این مرز باز شود.

کد خبر 4944648

منبع: مهر

کلیدواژه: بندرترکمن راه آهن صادرات کالا منطقه آزاد اینچه برون ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان ایلام آتش سوزی سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند امام خمینی ره آتش سوزی جنگل ها ستاد مقابله با کرونا عبدالکریم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد

                                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عبدالصاحب نادری در حاشیه بازدید از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه باتوجه‌ به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.   وی در ادامه با اشاره به اینکه باتوجه به حجم بارش‌ها شاهد آب‌گرفتگی مختصر در برخی معابر شهری هستیم، عنوان کرد: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از تردد‌های غیرضروری در محور‌های درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد
  • سفر هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان به افغانستان
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • آسمانی شدن مادر شهیدان دزفولی در اندیمشک
  • چرایی تجهیز نبودن آتش نشانی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند