Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@22:46:46 GMT

ماجرای یک خودسوزی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۱۳۷۸

ماجرای یک خودسوزی در کرمانشاه

اکبر آزادی مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه با اشاره به وقوع این حادثه در صبح امروز (۱۹ خرداد)، گفت: همکاران اورژانس بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و این فرد را به مرکز درمانی منتقل کردند.

آزادی افزود: هم اکنون این فرد به بیمارستان امام خمینی (ره) که ویژه مصدومان سوختگی است منتقل شده و تحت درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مصدوم در بخش بستری است

دکتر جواد امینی سامان رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه هم در گفتگو با ایسنا با اشاره به انتقال این مصدوم به این بیمارستان، گفت: به محض ورود مصدوم به بیمارستان اقدامات اولیه درمانی توسط همکاران بیمارستان صورت گرفت.

وی افزود: هم اکنون این مصدوم در بخش بستری است و فعلا نیازی به بستری شدن در ICU پیدا نکرده است.

امینی سامان در خصوص درصد و درجه سوختگی این مصدوم گفت: اظهار نظر در این باره باید پس از معاینه دقیق توسط پزشکان متخصص صورت گیرد.

علت خودسوزی چه بود؟

حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در گفتگو با ایسنا در این خصوص، اظهار کرد: این جانباز ۱۵ درصد، چند روز گذشته برای دریافت وام به بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه مراجعه کرده بود و در حالی که نوبت وامش نبوده، اما با پرداخت وام به او به او موافقت شده و فرم‌های دریافت وام را  به او داده‌اند تا تکمیل کند.

عسگری با بیان اینکه ظاهرا این جانباز در خانه درگیری‌هایی با همسر خود داشته و علت حادثه هم اختلافات خانوادگی بوده، افزود: گواه این مدعا اینکه روز بعد همسر این جانباز به بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه مراجعه کرده و از آن‌ها می‌خواهد تا به همسرش هیچ وامی ندهند.

 وی ادامه داد: صبح امروز (۱۹ خرداد) این جانباز بدون هیچ اطلاعی مقابل بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه اقدام به خودسوزی می‌کند که بلافاصله وی را با آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال می‌دهند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خودسوزی کرمانشاه پارسی خبر بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی

دریافت 9 MB کد خبر 6090108

دیگر خبرها

  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر