Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@16:26:06 GMT

هنرمندان نقش خطیری در ترویج رونق ملی بر عهده دارند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۱۴۸۸

هنرمندان نقش خطیری در ترویج رونق ملی بر عهده دارند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است مسوولان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری وابسته به تسهیلات بانکی نباشند و با تدابیر ارزشمند گام های بلندی در ایجاد رونق، پیشرفت، تولید و اشتغال بردارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز در جمع هنرمندان  به‌مناسبت روز جهانی صنایع‌دستی، با اشاره به اینکه صنایع‌دستی از مهم‌ترین مسایل کشور در حوزه‌های تولید، اقتصاد، اشتغال است، اظهار کرد: تبیین اهمیت و همچنین کاربرد رشته های گوناگون در صنایع‌دستی و هنرهای سنتی برای جامعه و به خصوص مسئولان اهمیت بسیاری داشته و تاثیرات فراوانی را به‌دنبال دارد لذا، این حوزه علاوه بر تمامی اقدامات صورت گرفته در این خصوص، همچنین جای تلاش، کوشش و پشتکار بسیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی‌افزود: استعدادیابی در حوزه صنایع دستی ‌و همچنین برنامه ریزی مدون ‌و‌تمرکز در این عرصه در راستای ارتقای تولیدات متنوع و رشد سطح فروش الزامی است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره بر کمبودهای موجود در حوزه صنایع دستی بر شناسایی هنرمندان  و رفع دغدغه های این عرصه و استفاده از ظرفیت ها ‌ببخش خصوصی تاکید کرد و گفت: پرورش استعداد، افزایش ذوق هنری و استعدادیابی، نوآوری و خلاقیت تاثیر مستقیم بر ارتقای سطح کیفی رشته های مختلف صنایع دستی دارد.

وی‌ بیان کرد: بازار صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان خوشبختانه وضعیت مطلوبی دارد.

نکونام یادآور شد: لازم است مسوولان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری وابسته به تسهیلات بانکی نباشند و با  تدابیر ارزشمند گام های بلندی در ایجاد رونق، پیشرفت، تولید و اشتغال بردارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم

صنایع دستی به‌عنوان نماد فرهنگی، هویت و تاریخ یک کشور است باید توجه ویژه‌ای به آنها داشت. محمد معتمدی خواننده موسیقی‌های سنتی توصیه‌ای را به مردم برای استفاده هرچه بیشتر از صنایع دستی در منزل ارائه داده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه