Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کاظم اولیایی» در گفت‌وگویی اظهار داشت: مدت‌هاست شرایط موجود همه اهالی فوتبال را آزرده خاطر کرده است و به طور حتم لطمات زیادی را به اعتبار فوتبال ایران در مجامع بین‌المللی وارد خواهد کرد.

وی افزود: کمبود یک تشکل درباره اصلاحیه بسیاری از شرایط موجود در فوتبال ایران به خوبی احساس می‌شود.

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: امروز (دوشنبه) جلسه‌ای به نام مجمع تشکل‌های صنفی فوتبال را برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم شفافیت و سلامت ایجاد شود که اگر این اتفاق رخ دهد بسیاری از شایعات و شائبه‌ها از بین می‌رود که به نفع فوتبال ایران است.

اولیایی درباره شایعه تعلیق فوتبال ایران خاطرنشان کرد: عدم شفافیت باعث شده تا این مسائل مطرح شود و اگر با اهالی فوتبال جلو برویم این شایعات و مسائلی که مطرح شده است هرگز رخ نخواهد داد.

وی تاکید کرد: در اتاق‌های در بسته و تاریک نمی‌توانیم طرحی را بدهیم که مورد پسند جامعه فوتبال قرار بگیرد، شرایط فوتبال مطلوب نیست و امیدوارم با این جلسات شرایط مطلوب را در فوتبال حاکم کنیم.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: اساسنامه فدراسیون فوتبال باید مورد بررسی خرد جمعی قرار بگیرد چرا که نظرات کارشناسان مختلف می‌تواند بسیاری از مشکلات و موانع موجود را از بین ببرد.

برچسب‌ها کاظم اولیایی فوتبال استقلال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاظم اولیایی فوتبال استقلال کاظم اولیایی فوتبال استقلال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق احساس غرور ملی و اجماع‌ساز بود/ میز مذاکره را هیچ‌گاه ترک نکردیم

رئیس‌جمهور گفت: عملیات وعده صادق احساس غرور ملی و اجماع‌ساز بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی خود اظهار کرد: ما میز مذاکره را هیچ‌وقت ترک نکردیم اما با قدرت در مقابل کسانی که بخواهند با ایران دشمنی کنند خواهیم ایستاد.

وی افزود: عملیات وعده صادق احساس غرور ملی و اجماع‌ساز بود، وعده صادق جلوه روشن عقلانیت انقلابی و جلوه زیبایی از همکاری میدان، دیپلماسی و رسانه بود و نشان داد ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از روی ایران بردارد.

خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 751593

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ معرفی شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون: تنبیه آزارگر به جای قربانی
  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • هشدار جدی رئیسی؛ موشک جواب موشک | ببینید
  • عملیات وعده صادق احساس غرور ملی و اجماع‌ساز بود/ میز مذاکره را هیچ‌گاه ترک نکردیم
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا