Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@17:50:54 GMT

رونمایی از پوستر پنجمین جایزه ادبی شعر کیش

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۱۶۴۶

رونمایی از پوستر پنجمین جایزه ادبی شعر کیش

خبرگزاری آریا - آیین رونمایی از پوستر پنجمین جایزه ادبی شعر کیش، سه شنبه 20 خرداد ساعت 18:30 در سالن خوارزمی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار خواهد شد
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رضا اردلان مدیر فرهنگی و آموزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از رونمایی پوستر پنجمین جایزه ادبی شعر کیش با محوریت معرفی جزیره زیبای کیش، خلیج فارس، ایران زیبا و دلاوران ایران خبر داد و گفت: رونمایی از کتاب "کیش در آینه شعر" که شامل آثار برگزیده سومین و چهارمین جشنواره شعر جزیره کیش است برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا اردلان با بیان این که رونمایی از پوستر نخستین جشنواره داستان صوتی کیش برگزار می شود اظهار داشت: ارسال آثاری که جغرافیای شکل گیری استان های جنوبی را به تصویر کشیده اند پس از رونمایی پوستر و اعلام فراخوان، منتشر می شود.
اردلان با اشاره به رونمایی پوستر پنجمین جایزه بین‌المللی شعر ادبی جزیره کیش افزود: شعر کلاسیک، شعر نو، نثر ادبی، ترانه و شعر طنز از جمله برنامه های این جشنواره می باشد و در بخش بین‌الملل نیز شاعران امکان ارسال آثار خود را به زبان‌های فارسی، عربی، ترکی، اردو و انگلیسی را دارند.
وی غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره و سعید پور علی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، مصطفی محدثی خراسانی، عبدالجبار کاکایی، افشین اعلا و محمد علی بهمنی را اعضای این شورا معرفی کرد و گفت: هیات داوران گردهمایی ادبی را علیرضا قزوه، علی محمد مودب، عبدالجبار کاکایی، مصطفی محدثی خراسانی، محمد اکرامی‌فر و رضا رفیع تشکیل می دهند.
مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش نغمه مستشار نظامی را به عنوان دبیر هنری این جشنواره معرفی کرد وگفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، نشست خبری جشنواره با حضور غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، سعید پور علی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، مصطفی محدثی خراسانی و نغمه مستشار نظامی برگزار خواهد شد.
گفتنی است زمان برگزاری اختتامیه هر دو جشنواره بیستم آذر سال جاری است و امیدواریم در این رویدادهای فرهنگی شاهد استقبال خوب اهالی ادب کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد کیش پوستر پنجمین جایزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیجگاه از کره‌ای‌ها جایزه گرفت

به گزارش قدس آنلاین، فیلم سینمایی «گیجگاه» به کارگردانی عادل تبریزی به تهیه کنندگی حنیف سروری و میرواله مدنی در بیست وپنجمین جشنواره جئونجو در کره جنوبی موفق به کسب جایزه ویژه نتپک (شبکه‌ توسعه سینمای آسیا) شد.

این جشنواره سینمایی از اول تا دهم می (۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت) در شهر جئونجو کره جنوبی در حال برگزاری است.

حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی پور, علی راد، مریم همتیان، محمد الهی، علی باغفر، ایمان اسماعیل پور، داوود ونداده، حامد شیخی، وحید رحمتی؛ با حضور فرهاد آییش و با هنرمندی جمشید هاشم پور، رضا صفایی پور، حسن رضایی نقش آفرینان این فیلم سینمایی هستند.

ماداکتو پیکچرز عرضه و توزیع بین المللی این اثر را برعهده دارد.

«گیجگاه» پیش از این موفق به دریافت جایزه از چهلمین جشنواره فیلم های ورزشی میلان ایتالیا ،جایزه بهترین فیلمنامه از شانزدهمین جشنواره چبوکساری روسیه ، جایزه بهترین گروه بازیگران کمدی و بهترین تدوین از پنجمین جشنواره اسکیپتاون در لس آنجلس آمریکا شده است.

فیلم‌های «در سرزمین برادران» ساخته رها امیرفضلی و علیرضا قاسمی و «آیه‌های زمینی» از علی عسگری و علیرضا خاتمی نیز در جشنواره فیلم جئونجو به نمایش گذاشته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • افتتاح آرش مال نقطه عطف توسعه تجاری فرهنگی منطقه آزاد انزلی
  • برنامه‌های علمی و فرهنگی برای نمایشگاه کتاب
  • کتاب «آینده می‌افتد زمین» رونمایی می‌شود
  • لزوم اجرای پایش آنلاین دوره‌ای صنایع قشم
  • افتتاح آرش مال تحولی بزرگ در خدمات متفاوت و تجربه‌های نوین برای گردشگران
  • گیجگاه از کره‌ای‌ها جایزه گرفت
  • اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر
  • شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید
  • جمع آوری گنجینه‌های تاریخی گیلان توسط حوزه هنری
  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند