Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این کارگروه به منظور اجرای احکام شرعی ویژه اموات کرونایی طبق موازین شرعی و با رعایت پروتکل بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد امور مربوط به غسل، حنوط و دفن اموات کرونایی در سطح استان تشکیل شده‌است.

وی بیان کرد: در هر شهرستان مبلغ‌هایی مشخص ‌شود که به صورت شبانه‌روزی آماده انجام همکاری با بیمارستان‌ها و شهرداری شهرستان مربوطه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سروستانی یادآور شد: کارگروه یا شده به ریاست حجت‌الاسلام سیدعبدالجلیل حسینی معاون دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و با عضویت حجت‌الاسلام حمیدرضا جعفری‌زاده رئیس بسیج طلاب استان، حجت الاسلام حامد بردستانی معاون تبلیغ حوزه علمیه برادران، حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی معاون فرهنگی اوقاف و حجت‌الاسلام نعمت الله عظیمی فرد مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر تشکیل شده‌است.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا مرگ و میر پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا مرگ و میر بوشهر ویروس کرونا مرگ و میر حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پی در خواست رئیس شورای اسلامی خضرآباد از شرکت آب فاضلاب مبنی بر تعویض خط انتقال آب از منبع R۳ به منبع اصلی شهر خضرآباد و در خواست تشکیل جلسه با حضور مسئولان شهرستان، نشست تامین آب پایدار برای شهر خضرآباد با حضور معاون فرماندار شهرستان اشکذر ومدیر آبفای شهرستان، شهردار وشورای شهر وبخشداردر شهر خضرآباد تشکیل شد.  در این نشست مقررشد تا طرح تعویض ۲۰۰متر از خط انتقال آب از خروجی منبع R۳ تا بعد از رودخانه صورت گیرد و شهرداری وشورای شهر نسبت به تامین فضای مناسب جهت تاسیس دفتر آب فاضلاب در شهر خضرآباد جهت پاسخگویی مسئول مربوط به شهروندان اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان
  • احکام شرعی | روش تطهیر کف خانه و مانند آن
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره