Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:56:04 GMT

هفت هزار ماسک رایگان در ایذه توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۲۰۱۱

هفت هزار ماسک رایگان در ایذه توزیع شد

رضا احمدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار مردم حاضر شده و اقدامات زیادی را انجام داده‌است.

وی افزود: با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک، در روزهای گذشته این تعداد ماسک تولیدی خود را به صورت رایگان بین اقشار مختلف مردم ایذه توزیع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه تاکید کرد: این ماسکها بین مردم، کارکنان ادارات، نمازگزاران جمعه و برخی از خانواده‌هایی که بیمار کرونایی داشتند توزیع شدند.

احمدی با بیان اینکه فعالیت کارگاه تولیدی این ماسکها از ابتدای تیرماه از سرگرفته خواهد شد تصریح کرد: این کارگاه با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی ایذه، بسیج دانشجویی استان خوزستان و خیرین، تولید ماسک را انجام می‌دهد.

برچسب‌ها ماسک ویروس کرونا سازمان بسیج دانشجویی کشور دانشگاه آزاد اسلامی ایذه پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک ویروس کرونا سازمان بسیج دانشجویی کشور دانشگاه آزاد اسلامی ایذه ماسک ویروس کرونا سازمان بسیج دانشجویی کشور دانشگاه آزاد اسلامی ایذه دانشگاه آزاد اسلامی بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان «افق تحول دانشگاه ۲ » با حضور محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر همایون معاون علوم‌انسانی و هنر و مدیران و اعضای گروه کشوری معماری و شهرسازی سراسر کشور از ساعت ۱۳ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در واحد شاهرود دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096922

دیگر خبرها

  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک