Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خانواده «جورج فلوید»، شهروند سیاهپوست آمریکایی که این روز‌ها مرگش در سراسر دنیا خبرساز شده است خواستار تحقیق سازمان ملل در این راستا شدند. تاریخ انتشار: 19:59 - 19 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۷۴۲۴

خبرگزاری میزان - خانواده «جورج فلوید»، شهروند سیاه‌پوست آمریکایی که قتل نژادپرستانه وی توسط پلیس آمریکا موجی عظیم از اعتراضات و تظاهرات‌های ضد نژادپرستانه را در جهان به راه انداخته است، امروز دوشنبه از سازمان ملل متحد درخواست کردند تا درباره مرگ وی به تحقیق و تفحص بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پلیس آمریکا شهروند رنگین پوست را خفه کرد! عکس و فیلم| قتل جورج فلوید؛ پلیس مینیاپولیس در آستانه انحلال، تظاهرات در لس آنجلس

گفتنی است؛ «جورج فلوید» ۴۰ ساله، شهروند سیاه پوستی که توسط پلیس شهر «مینیاپولیس» ایالت «مینه سوتا» آمریکا» در حالی که از سوی پلیس بر روی زمین خوابانده شده بود، فریاد می‌زد: «نمی توانم نفس بکشم» و در نهایت در تصاویر منتشر شده از وی براثر این اقدام ضدنژادپرستانه پلیس آمریکا جان خود را از دست داد.

البته پلیس آمریکا مدعی است که این شهروند سیاه پوست متهم به جعل اسناد بوده است.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جورج فلوید سازمان ملل پلیس آمریکا جورج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه معترضان حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، فرانچسکا آلبانزه، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین امروز چهارشنبه در سخنانی گفت که در خصوص مداخله شدید پلیس به اعتراضات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌ های آمریکا وحشت‌ زده شده است.

آلبانزه در حساب خود در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با بازنشر تصاویر مربوط به برخورد شدید پلیس با دانشجویان حامی فلسطین، با اشاره به اینکه مقابله پلیس با اعتراضات در دانشگاه‌ های آمریکا که علیه یک نسل‌کشی صورت می‌گیرد، بسیار وحشت‌زده شده است، تاکید کرد که این وضعیت یک واقعیت بد است.

این گزارشگر با اشاره به اینکه دانشجویان و دانشگاهیان باید در امان باشند، گفت: اجازه دهید نسل‌ کشی (در غزه) پایان یابد. عدالت و عقل حاکم شود.

سی ان ان امروز گزارش داد که طی روزهای اخیر دستکم یک هزار دانشجوی آمریکایی معترض علیه جنگ غزه از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

بنابراین گزارش، این دانشجویان در ۲۵ دانشگاه مختلف در ۲۱ ایالت آمریکا بازداشت شده و روانه مراکز امنیتی شده اند.

در روزهای اخیر دانشگاه های مختلف آمریکا صحنه اعتراض جدی دانشجویان علیه جنگ غزه ، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت های مداوم واشنگتن از تل آویو بوده است.

کد خبر 6094686

دیگر خبرها

  • افزایش نگرانی اسرائیل از قرار گرفتن در لیست سیاه سازمان ملل
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا
  • واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • واکنش سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه معترضان حامی فلسطین
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن: هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن : هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • ادعای حامیان رژیم اسرائیل: جورج سوروس پول اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا را می‌دهد!
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: واشنگتن همچنان مخالف عملیات رفح است