Web Analytics Made Easy - Statcounter

رومن آبراموویچ برای خریداری کردن یک تابلوی نقاشی مبلغ هنگفت ۹۵ میلیون پوند هزینه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش Sun، هزینه ای که این رومن آبراموویچ برای خریدن اثر معروف ادوارد مونک با نام «جیغ» انجام داده است، باعث می شود انتقال تیمو ورنر به چلسی بیش از پیش ارزان به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اثر هنری مشهور که سال ۱۸۹۳ رسم شد، فردی را در حال جیغ کشیدن می بینیم که به گفته اهل فن، قوی ترین جلوه از اضطراب و نگرانی را در عالم هنر به تصویر کشیده است. خالق نروژی این اثر، چهار نسخه از آن تولید کرده است که دو مورد آن با رنگ و دو مورد دیگر با پاستل رسم شده است.

در تاریخ ۲ می در مزایده ای که در شهر نیویورک انجام شد، ارزش ابتدایی این اثر کمی پایین تر از ۴۰ میلیون پوند بود. ظاهرا رومن آبراموویچ بدون فاش کردن هویت اصلی خود و به صورت تلفنی در این مزایده شرکت کرده است تا تنها فرد دنیا باشد که این اثر را در کلکسیون شخصی خود در اختیار دارد. حالا تابلوی جیغ پس از سالواتور موندیِ لئوناردو داوینچی (که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان خریدار آن بوده است)، با ۹۵ میلیون پوند گران ترین تابلوی نقاشی فروخته شده در دنیا محسوب می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رومن آبراموویچ ادوارد مونک چلسی جیغ ادوارد مونک جیغ چلسی رومن آبراموویچ محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم امروز در اراک میزبان پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است. این دیدار باتوجه به به بازی‌های سال‌های اخیر دو تیم حساسیت زیادی دارد.

پیش از مسابقه یک هوادار تیم آلومینیوم چهره مجتبی حسینی، سرمربی تیم محبوبش را با تم سبز رنگ نقاشی کرده بود و در هتل محل اقامت این تیم این نقاشی را به حسینی هدیه داد.

این نقاش همچنین تصویری به یادگار با مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم انداخت.

دیگر خبرها

  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • معروفترین نقاشی جهان اتاق دار می‌شود
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها