Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین موسوی به همراه مسئولان استانی و قضایی استان مرکزی عصر امروز طی بازدیدی سه ساعته از شرکت واگن پارس اراک، مشکلات این شرکت را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار قضایی فارس حجت الاسلام والمسلمین موسوی به همراه مسئولان استانی و قضایی استان مرکزی عصر امروز طی بازدیدی سه ساعته از شرکت واگن پارس اراک با بیش از ۴۵ سال سابقه فعالیت و دارای هفتاد درصد ظرفیت تولید واگن کشور، مشکلات این شرکت را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن حضور در بخش‌های مختلف این کارخانه که با مشکلاتی از جمله کمبود نقدینگی، فقدان توان رقابت با واردات بی رویه واگن و طولانی شدن روند واگذاری به شرکت مپنا مواجه است، به استماع اظهارات کارگران و مدیران آن پرداخت.

رییس کل دادگستری استان مرکزی که هدف از این بازدید را حمایت حقوقی و قضایی از کار و تولید و اشتغال به منظور تحقق شعار جهش تولید عنوان کرد، بر انجام هرچه سریع‌تر واگذاری شرکت واگن پارس تاکید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در گفتگو با میزان از پیگیری برای انجام هرچه سریعتر واگذاری شرکت واگن پارس به مپنا خبر داد و گفت: مشخص شدن هرچه سریعتر واگذاری، می‌تواند پشتوانه‌ای برای اعضای هیات مدیره و کارگران باشد و چرخ تولید در کارخانه با سرعت بیشتری به حرکت درآید.

وی افزود: هفته گذشته با دستور قضایی حساب خرید مواد اولیه برای تولیدات که به دلیل صدور اجراییه، توقیف شده بود رفع توقیف گردید.

رییس کل دادگستری استان مرکزی از بررسی جزیی‌تر مشکلات شرکت واگن پارس در کارگروه تخصصی خبر داد و تصریح کرد: در مورد مطالبات امور مالیاتی و تامین اجتماعی هم تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد تا بعد از واگذاری نسبت به پرداخت این بدهی‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس شرکت واگن پارس استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به‌منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه‌خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ از این پروژه‌ها بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

وی در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رئیس‌جمهوری به استان ایلام تأکید کرد.

کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ با هدف جمع‌آوری گازهای همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه نفت احداث‌ شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

دیگر خبرها

  • لحظات پرواز یازده ساعته بمب افکن‌های اتمی روس در مرز آمریکا
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه