Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:50:20 GMT

لاوروف و چاوش‌اوغلو رایزنی کردند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۲۷۵۵

لاوروف و چاوش‌اوغلو رایزنی کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، مولود چاوش‌اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه امروز دوشنبه با سرگئی لاوروف همتای روسیه ای خود به صورت تلفنی گفتگو کرد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، در جریان این تماس تلفنی وضعیت گردشگری میان دو کشور، آخرین تحولات منطقه و نیز مبارزه با ویروس کرونا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون جزئیات بیشتری درباره این گفتگو منتشر نشده است.

کد خبر 4944803

منبع: مهر

کلیدواژه: سرگئی لاوروف چاوش اوغلو ترکیه ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی عراق ایران نژادپرستی جورج فلوید فلسطین روسیه عربستان سعودی افغانستان سوریه لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان در محل برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با عبدالله جوپ وزیر خارجه مالی گفت و گو و رایزنی کرد.

وزیر امور خارجه از صبح امروز با وزرای خارجه مصر، اندونزی، عربستان سعودی، ترکیه، بنگلادش، سودان و همچنین دبیر کل سازمان همکاری اسلامی دیدار کرده است.

رایزنی‌های امروز امیرعبداللهیان با سامح شکری و فیصل بن فرحان همتایان مصری و سعودی بیش از دو ساعت به طول انجامید.

رئیس دستگاه دیپلماسی در خصوص جزئیات سفر خود به گامبیا و شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی نوشت: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است.

کد خبر 6096733

دیگر خبرها

  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • رهبر حزب سعادت ترکیه از سمت خود کناره گیری می‌کند
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود