Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، فاضل جابر نماینده وابسته به ائتلاف فتح در پارلمان عراق درباره تلاشهای گمراه کننده آمریکایی ها قبل از گفتگو راهبردی میان عراق و آمریکا هشدار داد.

وی افزود: کسانی که افکار عمومی را درباره خروج آمریکایی ها از عراق می ترسانند و اینکه این خروج فاجعه اقتصادی بزرگی را رقم خواهد زد به دو دسته تقسیم می شوند؛ نخست، کسانی که واقع گرا نیستند و نمی دانند که آمریکایی ها چه می کنند  و آمریکاییها به طور عمد، عراق را از حیث اقتصادی و سیاسی وابسته کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جابر تاکید کرد: دسته دوم کسانی هستند که از آمریکا پول می گیرند تا افکار عمومی را گمراه کنند که خروج آمریکاییها به منزله فاجعه بزرگ خواهد بود و هدف این دسته فراهم کردن فضای مثبت برای گفتگو کننده آمریکایی است.

این نماینده پارلمان عراق بیان کرد: اگر خودمان بپرسیم که آمریکاییها برای عراق چه کار کرده اند غیر از این است که آنها ما از خرید سلاح منع، مقابل توافق عراق و چین ایستادند و مانع همکاری عراق با آلمان و اتحادیه اروپا برای توسعه شبکه برق شدند و مضاف بر این موضع واشنگتن در جریان جنگ با داعش هم برای همه مشهود و آشکار است.

کد خبر 4944823

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی عراق ایران نژادپرستی جورج فلوید فلسطین روسیه افغانستان عربستان سعودی سوریه لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج موادمخدر از دایره ۱۰ جرم اول تهران

دریافت 5 MB

تدوین: مهدی کشوریان

کد خبر 848514 برچسب‌ها شهرداری شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • جزئیات دیدار و گفتگوی گروسی با امیرعبداللهیان
  • گفتگوی یوتیوبر فلسطینی با سرباز اسرائیلی: من بیست نفر را در غزه کشتم
  • خروج موادمخدر از دایره ۱۰ جرم اول تهران
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو