Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدرضا یاری فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت : ماموران پلیس اسلام آبادغرب حین گشتزنی به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او گفت : در این بازرسی، ۴ تن چوب قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یاری از دستگیری راننده کامیون و مرعفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

۵ تن شکر قاچاق در سنقروکلیایی کشف شد

 فرمانده انتظامی سنقروکلیایی از کشف ۵ تن شکر قاچاق در این شهر و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

غضبان احمدی فر افزود: ماموران انتظامی سنقروکلیایی حین گشتزنی در سطح شهر به یک دستگاه کامیون که در حال خالی کردن بار شکر به داخل مغازه‌ای بود، مشکوک شدند.

او ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی پلیس مشخص شد این شکر‌ها قاچاق و همه آن‌ها ۱۰۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی جمعا به وزن ۵ هزار کیلوگرم بود را توقیف و جمع آوری کردند.

 احمدی فر ارزش شکر‌های قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۳۵۰ میلیون ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی سنقروکلیایی از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در "پاوه"

 فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله قاچاق در شهر "نودشه" از توابع شهرستان "پاوه" خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: ماموران کلانتری ۱۴ "نودشه" پس از اطلاع از حضور تعدادی قاچاقچی در نقاط مرزی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او با بیان اینکه پس از حضور ماموران در محل، ۳ قاچاقچی با رها کردن بار خود اقدام به فرار کردند، افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته ۲ هزار و ۸۷۱ دست پوشاک و ۲۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

 جاویدان، ارزش محموله کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد، گفت: مبارزه با پدیده قاچاق از مهمترین برنامه‌های پلیس است.

اوگفت: کشفیات قاچاق در ۲ ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

اعمال قانون ۱۰۰ دستگاه خودروی متخلف در کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از اجرای مرحله دوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خودرو‌های متخلف خبر داد و گفت: در این طرح ۱۰۰ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند.

فضل اله شیری افزود: ۳۲ دستگاه خودروی متخلف توقیف سیستمی و ۲۳ دستگاه نیز توقیف فیزیکی شدند.

او ادامه داد: ۴۵ دستگاه خودرو نیز مشمول جریمه نقدی شناخته شدند.

شیری با بیان اینکه این طرح ظرف مدت ۷۲ ساعت گذشته و در محله ۲۲ بهمن اجرا شد، گفت: ایجاد آلودگی صوتی، دور دور کردن، انجام حرکات نمایشی و سگ گردانی مهمترین تخلفات انجام شده رانندگان بوده است.

این مقام انتظامی به رانندگان افزود: آسایش شهروندان خط قرمز پلیس است و رانندگان متخلفی که قصد سلب آن را داشته باشند حتما با برخورد ماموران پلیس راهور مواجه خواهند شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق کالا کالای قاچاق فرمانده انتظامی میلیون ریال کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ بدری گفت: در راستای اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با خودروهای شوتی، حمل کالاهای قاچاق با ۲ دستگاه خودروی سواری و چهار دستگاه وانت نیسان، برای ماموران محرز شده و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان خودروهای مذکور را  متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ادامه داد: در بازرسی از خودروهای مذکور در مجموع تعداد ۲۱۰ کارتن هفت کیلوگرمی تنباکو قاچاق (جمعا ۱۴۷۰ کیلوگرم تنباکو)، ۱۰ هزار و ۹۷۷ عدد انواع کالای بهداشتی و آرایشی خارجی، ۹۵۰ ثوب روسری خارجی و هفت راس دام سنگین (گوساله) فاقد مجوز دامپزشکی و حمل کشف شد.

سرهنگ بدری ادامه داد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص ۶ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان ضمن قدردانی و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ و یا مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین