Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه کسانی که با هواپیما، کشتی یا قطار وارد انگلستان می شوند، از جمله اتباع این کشور، ‌باید قرنطینه ۱۴ روزه را رعایت کنند و در غیر این صورت با جریمه ای بالغ بر ۱۰۰۰ پوند روبرو خواهند شد.

به گزارش  پول نیوزبه نقل از بی بی سی، مقررات جدید دولت انگلیس که همه افراد را در بدو ورود به این کشور مجبور به خود قرنطینگی به مدت 14 روز می کند به مرحله اجرا گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همه کسانی که با هواپیما، کشتی یا قطار وارد انگلستان می شوند، از جمله اتباع این کشور، ‌باید آدرسی را که در آنجا خود را قرنطینه می کنند در اختیار دولت قرار دهند و در صورت عدم رعایت مقررات با جریمه ای بالغ بر 1000 پوند روبرو خواهند شد.

 

 

پریتی پاتل، وزیر کشور انگلیس می گوید این قوانین "برای جلوگیری از موج دوم" شیوع ویروس کرونا طراحی شده است. این در حالی است که برخی از صنایع هشدار داده اند که به شدت تحت تأثیر این قوانین قرار می گیرند.

 

کسی که از جمهوری ایرلند، جزایر کانال یا جزیره من وارد انگلیس می شود، مجبور نیست وارد قرنطینه شود. همچنین در بعضی از صنایع مانند حمل و نقل جاده ای و متخصصان پزشکی که خدمات ضروری ارائه می دهند معافیت برای کارکنان وجود دارد.

 

به غیر از این افراد، تمام مسافران هنگام ورود به انگلیس باید فرم "بهداشت عمومی موقعیت یاب مسافر" را پر کنند. عدم انجام این کار می تواند به جریمه 100 پوندی منجر شود یا ممکن است از ورود مسافران جلوگیری شود.

 

دولت انگلیس درپی این اقدامات قرنطینه با انتقاد شدیدی از سوی صنعت هوانوردی و برخی نمایندگان پارلمان روبرو شده است، اما خانم پاتل می گوید این اقدامات "متناسب" بوده و "در زمان مناسب" اجرا می شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز وزیر کشور ایرلند کرونا قرنطینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۱ اردیبهشت ماه

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه فردا دوشنبه در برخی ساعات در مناطقی از غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و دیگر مناطق کشور جو آرامی دارند گفت: روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور به‌تدریج بارش‌ها در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان به‌صورت رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد آغاز می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

او  با بیان اینکه روز پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی، مرکز و نیمه جنوبی ایران ادامه دارد گفت: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ۳ روز آینده شرق و جنوب خلیج‌فارس مواج است.

وی همچنین از صدور هشدار هواشناسی برای نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه تا پنج شنبه  به همراه ناپایداری‌های همرفتی خبر داد و گفت: رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال و غرب خوزستان، غرب چهارمحال و بختیاری را شاهد هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / ۱۰۰۰ سال حکومت ایلیاتی و ۸۰۰ سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم
  • سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور شده است (فیلم)
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۱ اردیبهشت ماه
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه