Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@03:36:57 GMT

جزئیات قتل دوکودک زرندی

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۳۱۰۵

جزئیات قتل دوکودک زرندی

کوروش احمد یوسفی، معاون اجتماعی پلیس کرمان در تشریح جزئیات بررسی و مصاحبه روانشناختی زن جوان زرندی که با خوراندن متادون جان فرزندانش را گرفت با اشاره به مرگ دو دختر بچه‌ی زرندی در اثر خوردن متادون، گفت: خانمی با ۳۸ سال سن، پانزدهم خردادماه، دو دخترش را با خوراندن متادون به قتل می‌رساند.

او افزود: این زن با همسرش که معتاد به مواد مخدر صنعتی است اختلاف شدید داشته که این اختلافات به مشکلات روحی و روانی وی منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد یوسفی اظهار کرد: زن به دلیل فشار مشکلات روحی روانی دچار افسردگی می‌شود و سال گذشته نیز چندین مرتبه برای درمان این مشکل به روانشناس و روانپزشک مراجعه کرده و تا شش ماه قبل دارو مصرف می‌کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه همسر این زن قبلا تریاک مصرف می‌کرده و بعد از مدتی به مصرف شیشه گرایش پیدا می‌کند، گفت: طبق گفته‌ی مادر خانواده، زمانی که همسرش شیشه استفاده می‌کرده وی دچار ترس می‌شده و تا صبح برای حفظ جان خود و بچه‌هایش بیدار می‌مانده است.

او تصریح کرد: این زن زندگی باهمسر معتاد که دچار توهم و تهدید می‌شد را با ترس و وحشت سپری می‌کرد که در نهایت با تصمیم طلاق و جدایی و برای حفظ جان خود و فرزندانش به خانه‌ی پدری خود برمی گردد.

احمدیوسفی اظهار کرد:مادر خانواده عزت نفس پایین و خلق افسرده‌ای داشته به طوری که با هرگونه تحقیر و تنشی از نظر روانی دچار تزلزل می‌شده است.

او ادامه داد: پدر این زن نیز سابقه‌ی افسردگی و بستری در بیمارستان را داشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: مادر خانواده مدعی است قصد داشته خودش و دو فرزندش را بکشد لذا شربت متادون را در شربت عرق نعنا حل می‌کند و به سوگند ۱۰ ساله و فاطمه ۶ ساله می‌خوراند و بعد از خوراندن این شربت پشیمان می‌شود و خودش شربت را نمی‌خورد.

او افزود: این زن دلیل قتل فرزندانش را شرایط بد مادی و روانی خانواده عنوان می‌کند و می‌گوید فرزندانم را دوست داشتم.

احمدیوسفی گفت: مادر خانواده سابقه‌ی مصرف مواد مخدر و الکل را ندارد و احتمال گرفتار شدن به جنون آنی در زمان قتل در وی بسیار کم است، زیرا او با داشتن زمان مناسب شربت متادون را تهیه و در شربت نعنا حل کرده و به بچه‌ها خورانده است.

او گفت: بعد از اینکه مادر خانواده ساعت ۱۲ شب شربت متادون را به بچه‌ها می‌دهد، ساعت هفت صبح زمانی که می‌بیند خون از حلق بچه‌ها بیرون زده برادرش را مطلع می‌کند و بعد از حضور اورژانس، پلیس نیز در صحنه حاضر می‌شود و او را دستگیر می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل قتل فرزند استان کرمان قرص متادون پارسی خبر حادثه مادر خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر طرف شدن مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای در مشهد

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با افزایش سهمیه شیرخشک‌های یارانه‌ای در مشهد مقدس تا زمانیکه سهمیه جدید شیر خشک به دست ما برسد، حدود یک ماه زمان می‌برد.

 

محمد احمدیان افزود: بی شک بحث شیرخشک‌های یارانه‌ای تابع قانون تغذیه با شیر مادر است.

 

وی گفت:یعنی شیرخوارانی که در مراجعه به خانه‌های بهداشت مشخص بشود شیر مادر برایشان کافی نیست برایشان کوپن شیرخشک یارانه‌ای صادر می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • درگذشت مادر شهید اسحق مددی
  • کودکان گمشده غزه؛ در حسرت دیدار پدر و مادر
  • ببینید | اولین توضیحات مادر یسنا درباره مفقود شدن دخترش
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • مادر شاه چگونه رحیم علی خرم را به ثروت افسانه‌ای رساند؟
  • بر طرف شدن مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای در مشهد