Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان مرکزی به همراه مسئولان استانی و قضائی استان مرکزی عصر امروز در بازدیدی سه ساعته از شرکت واگن پارس اراک مشکلات این شرکت را مورد بررسی قرار داد. ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی به همراه مسئولان استانی و قضائی استان مرکزی عصر امروز در بازدیدی سه ساعته از شرکت واگن پارس اراک با بیش از 45 سال سابقه فعالیت و دارای هفتاد درصد ظرفیت تولید واگن کشور، مشکلات این شرکت را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن حضور در بخش‌های مختلف این کارخانه که با مشکلاتی از جمله کمبود نقدینگی، فقدان توان رقابت با واردات بی‌رویه واگن و طولانی شدن روند واگذاری به شرکت مپنا روبه‌رو است، به استماع اظهارات کارگران و مدیران آن پرداخت.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی که هدف از این بازدید را حمایت حقوقی و قضائی از کار و تولید و اشتغال به‌منظور تحقق شعار جهش تولید عنوان کرد بر انجام هر چه سریع‌تر واگذاری شرکت واگن پارس تاکید کرد.

واگذاری شرکت واگن پارس اراک باید با رعایت تمام قوانین و جوانب انجام شودوزیر صنعت مطرح کرد: جدیدترین تصمیمات از پیگیری مشکلات هپکو، آذرآب و واگن پارس

موسوی با اشاره به پیگیری انجام هر چه سریع‌تر واگذاری شرکت واگن پارس به مپنا اظهار داشت: مشخص شدن هر چه سریع‌تر واگذاری، می‌تواند پشتوانه‌ای برای اعضای هیئت مدیره و کارگران باشد و چرخ تولید در کارخانه با سرعت بیشتری به حرکت درآورد.

وی افزود: هفته گذشته با دستور قضائی حساب خرید مواد اولیه برای تولیدات که به‌دلیل صدور اجراییه توقیف شده بود رفع توقیف شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی از بررسی جزیی‌تر مشکلات شرکت واگن پارس در کارگروه تخصصی خبر داد و بیان کرد: در مورد مطالبات امور مالیاتی و تامین اجتماعی هم تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد تا بعد از واگذاری نسبت به پرداخت این بدهی‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/ح

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کل دادگستری استان مرکزی شرکت واگن پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به دلیل تعمیر خطوط انتقال گاز برای پایداری شبکه و ارتقای خدمات رسانی به مشترکان ، جریان گاز مناطقی از شهر رضوانشهر شامل میدان کوثر ، خیابان بیگزاد محله، خیابان محسنی ، کوچه شهادتی ، غدیر ۱ تا ۵ ، تالار علی بیگ ، پشت مدرسه استثنایی و خانه‌های مسکن مهر در شهر رضوانشهر ، فردا سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ قطع خواهد شد.

شرکت گاز گیلان از مشترکان خواست هنگام قطعی جریان گاز، از دستکاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

پس از پایان تعمیرات، ماموران شرکت جریان گاز را دوباره برقرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • الماس‌هایی که دو ساعته تولید می‌شوند؛ دستاورد کیمیاگران مدرن چیست؟
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه